Valtra Coach: Εξοικονόμηση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων με νέα εφαρμογή

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Με τη συγκεκριμένη εφαρμογή, η Valtra επιχειρεί να κάνει όλους ανεξαιρέτως τους χειριστές των τρακτέρ της ικανούς να μειώνουν όσο το δυνατόν περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου, κάτι που οδηγεί και σε μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαΐου 2024

Με την πάροδο των ετών, η Valtra έχει αποκτήσει φήμη για την εύχρηστη τεχνολογία ευφυούς γεωργίας. Τώρα η σκανδιναβική μάρκα έχει στρέψει την προσοχή της στη χρήση των δεδομένων που παράγονται από τα τρακτέρ της, για να βοηθήσει τους οδηγούς να μειώσουν τον χρόνο αδράνειας, για να βελτιώσουν έτσι την αποδοτικότητα των καυσίμων και να μειώσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Η Valtra βοηθά τους χειριστές τρακτέρ να εξοικονομούν καύσιμο μέσω της καινοτόμου εφαρμογής Valtra Coach, που χρησιμοποιεί δεδομένα τηλεμετρίας του ελκυστήρα για να βοηθήσει στη μείωση του χρόνου αδράνειας και στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Η νέα εφαρμογή Valtra Coach της Valtra βοηθά τους οδηγούς παρακολουθώντας τις συνήθειες οδήγησης και προσφέροντας ανατροφοδότηση σε πραγματικό χρόνο με ελκυστικό τρόπο. Ο διευθυντής διαχείρισης προϊόντων της Valtra, Tuomas Nevaranta, πιστεύει ότι αυτό θα προσφέρει στους οδηγούς χρήσιμες πληροφορίες. «Το Valtra Coach αντιπροσωπεύει μια νέα κατεύθυνση στις λύσεις με βάση τα δεδομένα για τους αγρότες. Γνωρίζουμε, για παράδειγμα, ότι για το 20% των τρακτέρ πάνω από το 10% της κατανάλωσης καυσίμου συμβαίνει κατά τη διάρκεια του ρελαντί -αυτό θα μπορούσε δυνητικά να μειωθεί.

Το Valtra Coach παρέχει στους οδηγούς άμεσες, πραγματικές γνώσεις που βασίζονται στη δική τους οδήγηση». Το Valtra Coach λειτουργεί χρησιμοποιώντας ουσιαστικά τα δεδομένα που συλλέγονται μέσω του Valtra Connect (το σύστημα τηλεμετρίας της Valtra), για να δείξει στους οδηγούς πού μπορεί να χρησιμοποιούν περισσότερο καύσιμο.

Στη συνέχεια, η εφαρμογή συγκρίνει αυτό με τα συγκεντρωτικά δεδομένα και παρακολουθεί, επιβραβεύοντας τον τρόπο με τον οποίο οι οδηγοί αλλάζουν τον τρόπο οδήγησής τους για να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμου. Με την ελκυστική προσέγγιση της διαδικασίας παρακολούθησης και ανατροφοδότησης, η εφαρμογή στοχεύει να κάνει την αποδοτικότερη οδήγηση διασκεδαστική και ψυχαγωγική.

Σε αρχικές μελέτες, η Valtra εκτιμά ότι για έναν χειριστή που οδηγεί το τρακτέρ του για 5,2 ώρες την ημέρα, η μείωση του χρόνου αδράνειας κατά 12% θα μπορούσε να εξοικονομήσει πάνω από 330 λίτρα καυσίμου ετησίως.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Το 100% ηλεκτρικό τρακτέρ από την Seederal έρχεται το 2025 στις επόμενες εκθέσεις

Το πρωτότυπο αμιγώς ηλεκτρικό τρακτέρ της γαλλικής νεοφυούς επιχείρησης βασίζεται αρχικά στο βρετανικό JCB Fastrac, ωστόσο πληροφορίες κάνουν λόγο για διαφοροποίηση σχεδιασμού στο μοντέλο παραγωγής.

Προτεινόμενα

Με μεγάλες αλλαγές το 2024 η σειρά τηλεσκοπικών φορτωτών Farmlift της Case IH

Η οικογένεια Farmlift θα διατίθεται σε επτά μοντέλα, με αντλία ροής 160 λ./λ., νέα έξυπνα υδραυλικά χαρακτηριστικά, ηλεκτροϋδραυλικό φορέα εργαλείων και πολλαπλές αναβαθμίσεις άνεσης και λειτουργίας εντός της καμπίνας.

Επένδυση 70 εκατ. ευρώ από την AGCO για υβριδικούς, ηλεκτρικούς και εναλλακτικού καυσίμου κινητήρες

Η επένδυση ύψους 70 εκατ. ευρώ θα επιτρέψει επίσης στις εγκαταστάσεις του Linnavuori την επέκταση της κατασκευής εξαρτημάτων CVT για τα τρακτέρ του ομίλου (Fendt, Massey Ferguson και Valtra), με σχέδια για την παραγωγή περισσότερων εξαρτημάτων μετάδοσης κίνησης υψηλής ακρίβειας.