
Πιο συγκεκριμένα, στην ελληνική αγορά παγωτού, η Κρι Κρι ενίσχυσε τη θέση της επιτυγχάνοντας αύξηση πωλήσεων +9,8%. Στις επιδόσεις αυτές, συνέβαλε το ισχυρό επικοινωνιακό πλάνο, η αύξηση των σημείων διανομής, καθώς και τα δυναμικά λανσαρίσματα των νέων προϊόντων της. Η μάρκα Κρι Κρι κατατάσσεται πλέον στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού, με μερίδιο σε όγκο 15,4%.
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, στην οποία η Κρι Κρι κατέχει τη δεύτερη θέση σε όγκο, οι πωλήσεις εμφανίζουν αύξηση +8,3%. Στον τομέα αυτό, η εταιρεία εστιάζει στη μεγάλη κατηγορία του στραγγιστού γιαουρτιού ενισχύοντας παράλληλα τη θέση της και στις υπόλοιπες προϊοντικές κατηγορίες, όπως είναι οι κατηγορίες των γιαουρτιών αγελάδος, των λειτουργικών γιαουρτιών, αλλά και των παιδικών.
Τέλος, οι εξαγωγές της εταιρείας διαμορφώθηκαν στο 36,3% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων, παρουσιάζοντας αύξηση +41,7%. Το αποτέλεσμα αυτό προέρχεται, κυρίως, από την αξιοποίηση της δυναμικής του ελληνικού γιαουρτιού, στις αγορές της Μ. Βρετανίας και της Ιταλίας, καθώς και από πωλήσεις παγωτού στη Μ. Βρετανία.
Όσον αφορά στις επενδύσεις, η Κρι Κρι έχει εκπονήσει και υλοποιεί σχέδια, με σκοπό την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας, αλλά και την τεχνολογική αναβάθμιση, των εργοστασίων γιαουρτιού και παγωτού. Σχέδια συνολικού προϋπολογισμού 18 εκατομμύρια ευρώ.