Οι χιλιάδες επισκέπτες που είχαν την ευκαιρία να παρευρεθούν στο πρωτότυπο booth της PepsiCo, έζησαν μια διαφορετική γευστική εμπειρία, απολαμβάνοντας όχι μόνο τα αγαπημένα brands, Pepsi, Lipton Ice Tea, Ήβη, 7up, Gatorade και Eonio Λουτράκι, αλλά και την Ήβη Pink Grapefruit Zero Sugar και τα μοναδικά Lipton Ice Tea Sparkling, τα οποία δοκίμασαν περισσότεροι από 13.000 παρευρισκόμενοι. Τις αισθήσεις 2.000 επισκεπτών απογείωσαν τα εμπνευσμένα cocktails από τη μοναδική γεύση της Pepsi Zero και της Ήβη Pink Grapefruit.
Ταυτόχρονα, μια μεγάλη έκπληξη περίμενε τους παρευρισκόμενους στο περίπτερο της PepsiCo Hellas. Η εταιρεία παρουσίασε, σηματοδοτώντας την 125η επέτειο της μάρκας, την ανανέωση του εμβληματικού λογότυπου της Pepsi μετά από 14 χρόνια! Ο νέος σχεδιασμός παρουσιάζει μια τολμηρή γραμματοσειρά και μια ανανεωμένη χρωματική παλέτα, που εισάγει το μπλε electric και το μαύρο για να φέρει αντίθεση, ζωντάνια και μια σύγχρονη πινελιά στο κλασικό χρωματικό σήμα της Pepsi. Παράλληλα με το νέο λογότυπο, η εντυπωσιακή, μαύρη συσκευασία της Pepsi Μax μετονομάστηκε σε Pepsi Zero Sugar, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της μάρκας για zero sugar προϊόντα.
Η PepsiCo Hellas ανανεώνει το ραντεβού της με τη HORECA για το 2025 και υπόσχεται περισσότερα zero sugar προϊόντα για ολοκληρωμένη απόλαυση χωρίς ενοχές.