
Όπως ανέφερε η συνιδιοκτήτρια και διευθύντρια μάρκετινγκ του οινοποιείου, Rebecca Dancer στην πλατφόρμα του drinks business «Το Chardonnay δέχεται αρκετή κριτική για αρκετούς λόγους και κυρίως ελέω της υπερέκθεσης σ’ αυτό, στις διαφορετικές προτιμήσεις και στο γεγονός ότι αρκετοί καταναλωτές έχουν αρνητικές εμπειρίες με τις φθηνότερες εκδοχές του. Το Chardonnay άνθισε στις δεκαετίες του 80 και του 90, γεγονός που οδήγησε πολλούς παραγωγούς στο να παράγουν New World Chardonnays που κούρασαν τους λάτρεις του οίνου».
Εντούτοις, η Dancer υπογράμμισε πως θεωρεί αυτή την εκτίμηση άδικη, αφού ως ποικιλία είναι εξαιρετικά ευέλικτη, γεγονός που επιτρέπει την έκφραση του διαφορετικά ανάλογα με τη φροντίδα που λαμβάνει στο οινοποιείο, αφού μπορεί να έχει υφή παρεμφερή με κρασιά Chablis από τη Γαλλία ή μεγάλοι οίνοι σε κλασικό Καλιφορνέζικο στυλ. Ως αποτέλεσμα σε κάποιον που αρέσει μια εκδοχή του Chardonnay ενδέχεται να μην αρέσει μια άλλη.
Κατά την Dancer, το «Anything but Chardonnay» είναι μια ευδιάθετη ετικέτα στην οποία οι οινοποιοί μπορούν να «παίξουν» με διάφορε ιδέες και δεν είναι σχεδιασμένη για να ληφθεί σοβαρά από τους καταναλωτές. Το λογότυπο της ετικέτας είναι μια τσάντα ποπκόρν, αφού κατά την Dancer αυτή ήταν η εντονότερη γεύση στο δείγμα από το βαρέλι που δοκιμάστηκε.
Πληροφορίες από drinks business.