
H εν λόγω εξαγορά από την PepsiCo αποτελεί μέρος της στρατηγικής της για επέκταση και διαφοροποίηση της γκάμας προϊόντων της, προκειμένου να ανταποκριθεί στη στροφή των καταναλωτών προς πιο υγιεινές επιλογές. Σχετικά με την κίνηση αυτή, o Πρόεδρος και CEO της PepsiCo, Ramon Laguarta, υπογράμμισε τη δέσμευση της εταιρείας να εξελίξει τη γκάμα προϊόντων της μέσω στρατηγικών εξαγορών, αφού «περισσότερο από ποτέ οι καταναλωτές αναζητούν βολικές και γευστικές επιλογές που ανταποκρίνονται σε πιο υγιεινό τρόπο ζωής».
Η Poppi ιδρύθηκε από την Allison και τον Stephen Ellsworth και έχει «χτίσει» όνομα στην αγορά αναψυκτικών συνδυάζοντας προβιοτικά, χυμούς φρούτων και μηλίτες σε μια σόδα με λίγες θερμίδες που εμπεριέχει μόλις 5 γραμμάρια ζάχαρης ανά αναψυκτικό.
Ο CEO της PepsiCo Beverages US, Ram Krishnan τόνισε ότι η Poppi αποτελεί την ιδανική προσθήκη στη φαρέτρα της εταιρείας, υποστηρίζοντας ότι αναμένει αυτή να οδηγήσει σε διαρκή ανάπτυξη και καινοτομία τα επόμενα χρόνια.
Πληροφορίες από Foodbev