
Σε μερικές χώρες, όπως η Ιταλία και η Βραζιλία, η Heineken κατόρθωσε να μειώσει την κατανάλωση νερού της κατά 13% και 9% αντίστοιχα. Κεντρικό σημείο της στρατηγικής της κορυφαίας παραγωγού μπύρας είναι να μοιράζεται στην παγκόσμια πλατφόρμα της τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές.
Άξιο αναφοράς είναι ότι το 2024, περίπου το 75% του συνόλου του κριθαριού και των λυκίσκων που χρησιμοποίησε για την παρασκευή των προϊόντων της η Heineken, παράχθηκε με βιώσιμες μεθόδους. Με το 90% της χρήσης νερού της Heineken να συνδέεται με το χώρο της γεωργίας, σε μεγάλο βαθμό οι πρακτικές τις καθορίζονται από το πλαίσιο που έχει θεσπίσει η πλατφόρμα Πρωτοβουλία Βιώσιμης Γεωργίας (SAI).
Όπως αναφέρει η Heineken, το περασμένο έτος κατόρθωσε να μειώσει την κατανάλωση νερού της σε επίπεδο που αντιστοιχεί στο 29% της συνολικής χρήσης των παγκόσμιων επιχειρήσεων της. Παράλληλα, έχει προβεί σε πρωτοβουλίες για αναπλήρωση υδάτινων πόρων σε περιοχές που αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα λειψυδρίας. Αναλυτικότερα, σ’ αυτές τις περιοχές στόχος της Heineken είναι να αναπληρώσει 1,5 λίτρα νερού σε τοπικούς υδροφόρους ορίζοντες για κάθε λίτρο μπύρας που παράγει, ενώ μέχρι και το 2030 σκοπός της εταιρείας είναι να εξισορροπήσει πλήρως τη χρήση νερού στα προϊόντα της.
Πληροφορίες από ESM