Αυτό είναι το νέο παραγωγικό µοντέλο στην αγορά αγροτικών µηχανηµάτων όπως το παρουσίασε η John Deere, ανακοινώνοντας τη στρατηγική «Deere Smart Industrial». Αρχικός στόχος είναι η εξυπηρέτηση αγροτών που απασχολούνται µε καλλιέργειες όπως καλαµπόκι, σιτηρά, βαµβάκι και υψηλής αξίας καλλιέργειες (π.χ κηπευτικά) αλλά και κτηνοτρόφοι γαλακτοπαραγωγής.
«Οι πελάτες δεν θα αγοράζουν πλέον ανεξάρτητες λύσεις. Θα παίρνουν ολοκληρωµένες λύσεις και θα επωφελούνται από µια ισχυρότερη συνεργασία µε εξωτερικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε φυτοπροστασία, συµβουλευτική, λύσεις λογισµικού κ.λπ. Περισσότεροι από 160 από αυτούς τους παρόχους είναι ήδη συνδεδεµένοι στο Κέντρο Επιχειρήσεων του John Deere», ανέφερε συγκεκριµένα στην παρουσίαση της νέας στρατηγικής ο Mark von Pentz, πρόεδρος του Τµήµατος Γεωργίας της John Deere. «Οι πελάτες µπορούν να µειώσουν σηµαντικά το κόστος τους, επειδή η απόσβεση των µηχανηµάτων και µόνο αντιπροσωπεύει µόνο το 10 έως 20% του συνολικού κόστους παραγωγής. Αντιµετωπίζοντας επίσης το άλλο 80 έως 90%, το δυναµικό εξοικονόµησης κόστους για λίπανση, φυτοπροστασία κ.λπ. είναι πολύ υψηλότερο» πρόσθεσε.
Για να διασφαλιστούν τα παραπάνω, η John Deere λέει ότι θα βασιστεί σε τρεις καθοριστικούς πυλώνες. Αρχικά θα επικεντρωθεί στα συστήµατα παραγωγής τα οποία στο εξής θα εστιάσουν στις ιδιαίτερες απαιτήσεις των πελατών και στο πώς εκείνοι εργάζονται, ανάλογα τη θέση του καθένα, για να µπορεί να ευθυγραµµίσει τις επενδύσεις της µε τα προϊόντα και τις λύσεις που θα προσφέρει σε αυτούς.
Προσαρµοσµένο στο νέο όραµα θα είναι και το τµήµα έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας, µε ένα πακέτο τεχνολογικών λύσεων όπως ειδικά λογισµικά, συστήµατα συνδεσιµότητας και πλατφόρµες, που θα «ξεκλειδώσουν» την αξία της καλλιέργειας και θα αυτοµατοποιήσουν πολλές από τις εργασίες εντός του πεδίου.
Σε αυτό το στάδιο εξέλιξης η John Deere υποστηρίζει ακόµη και τα after market προϊόντα, τα οποία ενοποιεί µε τα δικά της για να υποστηρίξει τον εκάστοτε εξοπλισµό που έχει στην κατοχή του ο πελάτης και να τον βοηθήσει έτσι ώστε όλα τα εργαλεία John Deere που έχει στην κατοχή του να δουλεύουν άρτια και αποτελεσµατικά, βελτιώνοντας τη συνολική του εµπειρία από το προϊόν.
Διαβάστε επίσης: Αποτυγχάνει να δώσει υπεραξία στα αγροτικά προϊόντα η εγχώρια βιομηχανία που είναι πίσω κατά 84% της ΕΕ
Και οι πελάτες δεν κοιτάζουν πλέον µόνο τα µηχανήµατα, δήλωσε ο Mark von Pentz. «Θέλουν να γνωρίζουν το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας για τον κύκλο ζωής. Με τις λύσεις «Εγγύησης Καυσίµου» κ.λπ. έχουµε επιτύχει πολλά τα τελευταία χρόνια. Στο µέλλον, ωστόσο, µαζί µε τους αντιπροσώπους µας, θα προσφέρουµε ολοκληρωµένες λύσεις κύκλου ζωής.».
Νέο ιστορικό υψηλό διαμορφώνει η μετοχή της John Deere στα 202,81 δολάρια
Η αντικατάσταση του γερασμένου στόλου τρακτέρ σε παγκόσμιο επίπεδο μαζί με την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στα μοντέλα της αλλά και μιας ολιστικής προσέγγισης στις απαιτήσεις των αγροτών, η Deere & Co’s είδε την μετοχή της να κατακτά τα υψηλότερα επίπεδα στην ιστορία της, στα 202,81 δολάρια.
Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αγροτικού εξοπλισμού στον κόσμο αναμένει πλέον καθαρά έσοδα περίπου 2,25 δισ. δολαρίων για το 2020, αναθεωρώντας προς τα πάνω τις τελευταίες εκτιμήσεις των 1,6 έως 2 δισ. δολαρίων. Η ταμειακή ροή για το έτος εκτιμάται σε 2,8 δισ. από τα 1,9 δισ. που υπολόγιζε τον Μάιο.
Σημειώνεται ότι η αξία των μετοχών της Deere αυξήθηκε κατά 43% από τα τέλη Μαΐου, παρά την αβεβαιότητα που προκλήθηκε από τον κορωνοϊό και νωρίτερα την εμπορική διαμάχη ΗΠΑ-Κίνας που συμπίεσαν τις τιμές βασικών αγροτικών εμπορευμάτων στην Αμερική, όπως είναι το βαμβάκι και το καλαμπόκι. Σύμφωνα με αναλυτές, το πρόγραμμα ανακούφισης των αγροτικών εκμεταλλεύσεων που εφαρμόζουν οι ΗΠΑ και η ανάγκη αντικατάστασης ελκυστήρων ενίσχυσε τη ζήτηση αγροτικού εξοπλισμού, ιδίως για μικρούς ελκυστήρες.
Η ίδια η Deere εκτιμά ότι η παρατεταμένη οικονομική αβεβαιότητα οδηγεί τους αγρότες να επενδύσουν στην τεχνολογία για να μειώσουν το κόστος τους και να βελτιώσουν την παραγωγικότητα. Οι πωλήσεις των καλλιεργητών και των ψεκαστήρων της εταιρείας ήταν υψηλότερες φέτος από έναν χρόνο πριν.
«Βλέπουμε σημαντικές επενδύσεις αγροτών σε λύσεις που έχουν τον υψηλότερο αποδεδειγμένο αντίκτυπο προς βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα των πελατών μας», δήλωσε ο Κόρι Ρηντ, πρόεδρος του τμήματος παραγωγής και γεωργίας ακρίβειας της Deere. Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα η εταιρεία παρουσίασε ένα νέο παραγωγικό µοντέλο στην αγορά αγροτικών µηχανηµάτων, ανακοινώνοντας τη στρατηγική «Deere Smart Industrial». Αυτό προβλέπει ότι αγοράζοντας ένα τρακτέρ, ο αγρότης δεν θα φέρνει στο κτήµα του µόνο το µηχάνηµα αλλά ουσιαστικά θα έχει αποκτήσει παράλληλα τεχνογνωσία σποράς, φροντίδας, συγκοµιδής και εµπορικής διάθεσης των προϊόντων του.
02-08-2021 11:27Γιώργος Καραγκιοζόπουλος
Και το σημαντικότερο είναι ότι το χρέος που έβαλε για την αγορά του!!
Απάντηση29-08-2020 11:29Νίκος
Κάλο το δούλεμα
Απάντηση