BACK TO
TOP
Επιχειρηματικότητα

Σεμινάριο για τη Βιωσιμότητα από την FrieslandCampina Hellas

Με επιτυχία και υψηλή συμμετοχή διεξήχθη στις 26/01/2021 το Διαδικτυακό Σεμινάριο “Sustainability Webinar” με θέμα τη βιωσιμότητα.

FrieslandCampina_Hellas_Logo

4
0

Το “Sustainability Webinar” πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του 2ου Διαγωνισμού Καινοτομίας “NOYNOY Idea Challenge Sustainability-Βιωσιμότητα”, μίας πρωτοβουλίας της FrieslandCampina Hellas-NOYNOY, σε σύμπραξη με το Εργαστήριο Βιομηχανικής και Ενεργειακής Οικονομίας (ΕΒΕΟ) του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και τη συμβουλευτική εταιρεία μεταφοράς τεχνογνωσίας Break-Even Consulting.

Με επίκεντρο το ζήτημα της βιωσιμότητας, ομιλητές από την ακαδημαϊκή κοινότητα, αλλά και τον χώρο της βιομηχανίας, έθεσαν το ζήτημα της σύνδεσης της βιωσιμότητας με τον παραγωγικό ιστό της βιομηχανίας τροφίμων. Ειδικότερα, η FrieslandCampina Hellas-NOYNOY εκπροσωπήθηκε από τη Διευθύντρια Εφοδιαστικής Αλυσίδας, κα Βέλια Κουβέλη, τον Διευθυντή Ολικής Ποιότητας και Ασφάλειας Τροφίμων, κ. Χρήστο Αποστολόπουλο και τον Διευθυντή Εργοστασίου Πάτρας, κ. Βασίλη Κυριακόπουλο, οι οποίοι ανέδειξαν τη δραστηριότητα της εταιρείας σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης.

Στο “Sustainability Webinar” συμμετείχαν και καθηγητές του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, του μεγαλύτερου Τεχνολογικού Ιδρύματος της χώρας. Συγκεκριμένα, ο κ. Άγγελος Τσακανίκας, Επιστημονικός Υπεύθυνος του Διαγωνισμού και καθηγητής του ΕΜΠ, απηύθυνε έναν εισαγωγικό χαιρετισμό και παρουσίασε το πλαίσιο του Διαγωνισμού, ενώ η κα Μάγδα Κροκίδα, καθηγήτρια του ΕΜΠ ανέλυσε τη σημασία της βιωσιμότητας στην εφοδιαστική αλυσίδα των τροφίμων.

Κεντρικός εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κ. Gilles Tisserand, Sustainability Transformation Director της εταιρείας Tetra Pak, της κορυφαίας εταιρείας λύσεων επεξεργασίας και συσκευασίας τροφίμων στον κόσμο, που εστιάζει στην καινοτομία με άξονα τη βιωσιμότητα. Ο κ. Tisserand εκπροσώπησε την εταιρεία, με την παρουσίασή του να αφορά στην κλιματική αλλαγή και τις σχετικές εξελίξεις στη βιομηχανία των τροφίμων.

Το διαδικτυακό σεμινάριο και τις παρουσιάσεις των ομιλητών παρακολούθησαν με ενθουσιασμό συνολικά 76 συμμετέχοντες από όλη την Ελλάδα, που συμμετείχαν ενεργά στη συζήτηση.

Σχετικά με τον Διαγωνισμό

Ο Διαγωνισμός βρίσκεται στη φάση της αξιολόγησης των προτάσεων που έχουν υποβληθεί. Η δεύτερη αυτή φάση αποτελεί συνέχεια της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, που ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, συγκεντρώνοντας πάνω από 30 καινοτόμες ιδέες και 100 συμμετέχοντες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 45% των συμμετεχόντων είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού, διδακτορικού ή υποψήφιοι διδάκτορες, γεγονός που αναδεικνύει το υψηλό ακαδημαϊκό υπόβαθρο, αλλά και το τεχνολογικό επίπεδο των προτάσεων που υποβλήθηκαν. Παράλληλα, οι περισσότερες προτάσεις είναι αποτέλεσμα έρευνας από πανεπιστημιακά ιδρύματα, όπως το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, γεγονός που τονίζει την αξία του Διαγωνισμού στη σύνδεση της ακαδημαϊκής κοινότητας με τον παραγωγικό ιστό.

Σε επόμενη φάση, οι καλύτερες ομάδες θα παρουσιάσουν την ιδέα τους ενώπιον ειδικής επιτροπής, που θα αποφασίσει για την τελική κατάταξη και βράβευση. Να σημειωθεί ότι ο Διαγωνισμός προβλέπει μια σειρά από σημαντικά έπαθλα όπως:

  • Συμβουλευτική υποστήριξη από την εταιρεία FrieslandCampina Hellas, καθώς και τη χρήση των εγκαταστάσεών της.
  • Χρηματικό έπαθλο €2.000.
  • Εξατομικευμένη υποστήριξη και καθοδήγηση από τη θερμοκοιτίδα ΕΠΙ.νοώ.

Αναλυτικότερες πληροφορίες για τον Διαγωνισμό παρέχονται στην ιστοσελίδα: www.noynoyideachallenge.gr.

Σχετικά με τη FrieslandCampina

Η Royal FrieslandCampina, είναι μία συνεταιριστική εταιρεία με μακρά ιστορία, που ξεκινά με την ίδρυση ενός τοπικού συνεταιρισμού γαλακτοκομικών το 1871 από μία ομάδα κτηνοτρόφων στην Ολλανδία. Η εταιρεία είναι απόλυτα προσηλωμένη στην παροχή άριστης ποιότητας γαλακτοκομικών προϊόντων, που βοηθούν εκατομμύρια καταναλωτές κάθε μέρα να ακολουθούν διατροφικά πρότυπα, τα οποία συμβάλλουν στη διατήρηση της καλής υγείας του ανθρώπινου οργανισμού. Η στρατηγική βιωσιμότητας της εταιρείας “Nourishing a Better Planet” πρωτοπορεί, προσθέτοντας αξία και ελέγχοντας με βιώσιμο τρόπο όλη την αλυσίδα γάλακτος, «από τη φύση στο ποτήρι». Με τζίρο που ανέρχεται στα 11,3 δις ευρώ, η FrieslandCampina συγκαταλέγεται στις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων στον κόσμο με 17.413 μέλη-κτηνοτρόφους, 23.816 εργαζόμενους, γραφεία σε 36 χώρες και εξαγωγές σε περισσότερες από 100 χώρες.

Η FrieslandCampina Hellas ιδρύθηκε το 1983 και διαθέτει στην ελληνική αγορά βρεφικά και νηπιακά γάλατα, βρεφικές κρέμες, γάλατα εβαπορέ και υψηλής παστερίωσης, γιαούρτια, κρέμες γάλακτος, βούτυρα και τυριά με την επωνυμία ΝΟΥΝΟΥ, FRISO, MILNER, FINA, καθώς και τα προϊόντα επαγγελματικής χρήσης FRICO, DEBIC, NOYNOY BARISTA’S GOLD, TOP PRO, NOYNOY μερίδες, ΜΙΚΡΗ ΟΛΛΑΝΔΕΖΑ και FRAU ANTJE ανταποκρινόμενη, έτσι, στις σύγχρονες διατροφικές απαιτήσεις των Ελλήνων. Η εταιρεία, με τζίρο που ανέρχεται στα 274 εκατομμύρια ευρώ και 470 εργαζόμενους, ενισχύει σταθερά την ελληνική οικονομία και κοινωνία.

Το Πρότυπο Εργοστάσιο ΝΟΥΝΟΥ στην Πάτρα λειτουργεί από το 2004 με υπερσύγχρονο εξοπλισμό, ακολουθώντας τις τελειότερες διαδικασίες διασφάλισης ποιότητας και ασφάλειας υπό την εποπτεία άρτια καταρτισμένου προσωπικού, εφαρμόζοντας προγράμματα Βιωσιμότητας, που στοχεύουν σε ουδέτερο περιβαλλοντικό και κλιματικό αποτύπωμα.

 

 

 

 

 

 

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία