
Η ολλανδική ζυθοποιία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 168 εκατ. ευρώ για το τρίμηνο, σε σχέση με τα 94 εκατ. ευρώ πριν από ένα άχρονο, και έναντι των 299 εκατ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο του 2019.
Οι όγκοι για το brand Heineken αυξήθηκαν 12% σε ετήσια βάση, κυρίως χάρη στην πρόοδο που σημειώθηκε στην Ανατολική Ευρώπη, στην Αφρική, στη Μέση Ανατολή, στην Ασία-Ειρηνικό και πιο ήπια, στη Λατινική Αμερική.
Οι ευρωπαϊκές δραστηριότητες ήταν σε πτώση εξαιτίας της πανδημίας και των συναφών περιορισμών, τόνισε η Heineken.
"Αναμένουμε ότι οι συνθήκες της αγοράς σταδιακά θα βελτιωθούν στο β΄ μισό του έτους, ανάλογα με τη διάθεση των εμβολίων”, ανέφερε η εταιρεία.
Πηγή: capital.gr