
Σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα οκταμήνου ΙΑΝ – ΑΥΓ της Nielen για την κατηγορία των ζυμαρικών, το brand ΜΑΚΒΕΛ παρουσίασε την πιο ισχυρή ανάπτυξη της τάξης του 37.7% όσον αφορά στον όγκο, συγκρινόμενη με το 5.9% του συνόλου της αγοράς των ζυμαρικών, κι αντίστοιχα ανάπτυξη σε αξία 47.1%, σε σχέση με το 15.0% που παρουσίασε ο κλάδος συνολικά.
Χαρακτηριστικό της δυναμικής αυτής ήταν ότι ανάπτυξη αυτή ήταν σημαντικά μεγαλύτερη της αντίστοιχης αύξησης της υπόλοιπης αγοράς σε όλες τις αλυσίδες.
Χαρακτηριστικό της δυναμικής αυτής ήταν ότι ανάπτυξη αυτή ήταν σημαντικά μεγαλύτερη της αντίστοιχης αύξησης της υπόλοιπης αγοράς σε όλες τις αλυσίδες.