Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2023, η εκκαθάριση αποθεμάτων συνέχισε να επιδεινώνεται καθώς οι διανομείς και οι λιανοπωλητές συνέχισαν να μειώνουν τα αποθέματα που είχαν δημιουργήσει ως αντίδραση στις διαταραχές της αλυσίδας εφοδιασμού το 2022. Συνολικά, η εισοδηματική κατάσταση των παραγωγών, η χρήση γεωργικών προϊόντων και υπηρεσιών παραμένουν ανθεκτικές. Ωστόσο, το υψηλό κόστος του αρχικού κεφαλαίου των παραγωγών λόγω της διατήρησης υψηλών επιτοκίων οδηγεί σε παραγγελίες των προϊόντων λίγο πριν την εφαρμογή τους. Αυτοί οι παράγοντες ώθησαν στη σύγκριση των φετινών πωλήσεων με την ίδια περίοδο του περασμένου έτους, όπου ο όμιλος κατέγραψε ιστορικές πωλήσεις και κέρδη.
Οι πωλήσεις της Syngenta το τρίτο τετράμηνο ανήλθαν σε 6,8 δισεκατομμύρια δολάρια, με μείωση κατά 13% (-13%CER), ενώ το EBITDA έφτασε τα 0,3 δισεκατομμύρια δολάρια, με μείωση κατά 68%, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Το EBITDA επηρεάστηκε σημαντικά από την μειωμένη ζήτηση της αγοράς και τα αποθέματα σπόρων στη Βραζιλία, εκτός από το χρονικό πλαίσιο λήψης των δικαιωμάτων αμοιβής (royalty), τα οποία προωθήθηκαν στο δεύτερο τετράμηνο, όπως αναφέρθηκε στην ανακοίνωση κερδών του πρώτου εξαμήνου (H1).
Οι πωλήσεις της Syngenta Crop Protection και της ADAMA ήταν χαμηλότερες σε σύγκριση με τα εξαιρετικά ισχυρά τρία πρώτα τετράμηνα του προηγούμενου έτους. Η Syngenta στην Κίνα συνέχισε να καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2023, με αύξηση των πωλήσεων κατά 16% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, μετά από την εισαγωγή νέων τεχνολογιών. Οι πωλήσεις των βιολογικών σκευασμάτων της Syngenta αυξήθηκαν κατά 14% σε σύγκριση με τους εννέα πρώτους μήνες της προηγούμενης χρονιάς.
Η Επιχείρηση Σπόρων του ομίλου Syngenta σημείωσε αύξηση των πωλήσεων κατά 3% φθάνοντας τα 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια στους πρώτους εννέα μήνες του 2023. Η σύγκριση του φετινού τρίτου τετραμήνου με το περσινό παραμορφώθηκε λόγω της διαδικασίας λήψης των δικαιωμάτων αμοιβής, που πραγματοποιήθηκε στο δεύτερο τετράμηνο του τρέχοντος έτους. Στη Λατινική Αμερική σημειώθηκαν λιγότερες πωλήσεις και κέρδη λόγω της προσαρμογής του αποθέματος.
Η Syngenta Group της Κίνας αύξησε τις πωλήσεις κατά 9% τους πρώτους εννέα μήνες του 2023, με συνολικές πωλήσεις ύψους 7,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Το MAP, η Σύγχρονη Πλατφόρμα Γεωργίας της Syngenta Group, είχε αύξηση κατά 25% την ίδια περίοδο, φθάνοντας τα 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ ο αριθμός των κέντρων MAP έφτασε συνολικά τα 727.
Η Syngenta Group συνέχισε τις βελτιώσεις στην παραγωγικότητα, την μείωση του κόστους και, όπου ήταν εφαρμόσιμο, τις προσαρμογές στις τιμές για να βοηθήσει στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων που είχαν τα υψηλά κόστη της περσινής χρονιάς.