BACK TO
TOP
Εταιρικά Νέα

Κέρδη ρεκόρ για την Greenyard με τις πωλήσεις να υπερβαίνουν τα 5 δισ.

H Greenyard Group, κορυφαία εταιρεία στον τομέα των νωπών προϊόντων, ανακοίνωσε αύξηση 10,9% στις πωλήσεις φτάνοντας το ρεκόρ των 5,1 δισεκατομμυρίων ευρώ κατά το οικονομικό έτος που έληξε τον Μάρτιο του 2024.

d6943ddca13ff3245a668adbe9e427f3

20
0
Το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε κατά 11,5% φτάνοντας τα 186,5 εκατ. ευρώ κατά τη διάρκεια του έτους, ξεπερνώντας το εύρος καθοδήγησης των 175 εκατ. ευρώ - 180 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη ανά μετοχή για ολόκληρη τη χρονιά αυξήθηκαν από 16 λεπτά σε 28 λεπτά, πρόσθεσε η εταιρεία. 

Το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας θα προτείνει αύξηση 150% του μερίσματος σε 0.25€ ανά μετοχή από τα 0,10€ για ολόκληρο το έτος έως τον Μάρτιο 2024 στην Ετήσια Γενική Συνέλευση του Σεπτεμβρίου 2024. 

«Είμαστε πολύ περήφανοι για τα αποτελέσματα αυτά. Η Greenyard βελτιώθηκε τόσο σε όγκο όσο και σε τιμές», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της Greenyard, Francis Kint

Αποδόσεις ανά τμήμα 

Οι πωλήσεις στο τμήμα Fresh σημείωσαν διψήφια αύξηση 10,3% στα 4,1 δισ. ευρώ, λόγω των αυξήσεων των τιμών και της θετικής επίδρασης στον όγκο. 

Το τμήμα Long Fresh σημείωσε αύξηση πωλήσεων 13,3% ετησίως φτάνοντας τα 992,2 εκατ. ευρώ, παρακινούμενο από αύξηση 14,0% στις τιμές μετά από αρκετούς γύρους διαπραγματεύσεων προκειμένου να αντισταθμιστούν οι υψηλότερες τιμές εισροών παραγωγής. Το προσαρμοσμένο EBITDA στη μονάδα ανήλθε σε 89,2 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά σχεδόν το ένα τέταρτο (23,5%), λόγω των υψηλότερων αποδόσεων των καλλιεργειών και των αυξήσεων στις τιμές πώλησης. 

Ο Kint εξήγησε: «Το τμήμα Long Fresh (κατεψυγμένα προϊόντα φρούτων και λαχανικών) έφτασε σχεδόν στα 1 δισ. ευρώ πωλήσεις. Αυτό είναι το αποτέλεσμα μιας επιτυχημένης επέκτασης σε προϊόντα προστιθέμενης αξίας, π.χ., με την προσθήκη μιας σειράς κατεψυγμένων προϊόντων παγωτού φυτικής προέλευσης. 

«Με τη σειρά του, το τμήμα Fresh συνέχισε να επεκτείνει τις δραστηριότητές του με βασικούς πελάτες ICR (Integrated Customer Relationships). Και τα δύο τμήματα επωφελούνται από την τάση των καταναλωτών που επιδιώκουν να αυξήσουν την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών σε όλες τις μορφές τους». 

Στόχός της Greenyard να επιτύχει πωλήσεις 5,4 δισεκατομμυρίων ευρώ και προσαρμοσμένο EBITDA μεταξύ 200 και 210 εκατομμυρίων ευρώ μέχρι το πλήρες έτος 2025-2026.

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία