BACK TO
TOP
Εταιρικά Νέα

H Lidl Ελβετίας κυκλοφορεί βιώσιμες συσκευασίες για ορισμένα τυριά

Μία νέα καινοτομία στις συσκευασίες της θα λανσάρει η Lidl Ελβετίας η οποία παρουσίασε μία συσκευασία με φιλμ κυτταρίνης για τη σειρά βιολογικών τυριών της .

Lidl_

17
0

Σε συνεργασία με το γαλακτοκομείο Hardegger Käse, ο λιανοπωλητής θα αντικαταστήσει τις παραδοσιακές πλαστικές συσκευασίες με μια φιλική προς το περιβάλλον εναλλακτική λύση.

Η κίνηση αυτή  είναι μέρος της ευρύτερης στρατηγικής βιωσιμότητας της Lidl Ελβετίας   που έχει ως στόχο τη μείωση του πλαστικού.

Η νέα συσκευασία κυτταρίνης, η οποία φιλοξενεί τα δημοφιλή βιολογικά ορεινά τυριά Alpstein και Usserrhödler, είναι κατασκευασμένη από ανακυκλωμένο ξύλο που προέρχεται από δάση με πιστοποίηση FSC . Η παραγωγή της συσκευασίας είναι απαλλαγμένη από ορυκτά καύσιμα, ενώ η ίδια η συσκευασία διατηρεί αποτελεσματικά τη γεύση του τυριού διασφαλίζοντας παράλληλα την ασφάλεια των τροφίμων.

Καινοτόμα' Συσκευασία

Η νέα συσκευασία είναι αρχικά διαθέσιμη σε περισσότερα από 100 καταστήματα Lidl , κυρίως στη γερμανόφωνη Ελβετία  και στο Ticino.

Ο Sandro Renz, επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ στη Hardegger Käse, σχολίασε: «Η ταινία μας με βάση την κυτταρίνη προσφέρει ίδιες ιδιότητες όσον αφορά τη διάρκεια ζωής και την ποιότητα με τις συμβατικές πλαστικές μεμβράνες».

Η Lidl Ελβετίας έχει δεσμευτεί να μειώσει τη χρήση πλαστικών στα προϊόντα δικής της μάρκας κατά 30% πριν από το 2025.

Αυτός ο στόχος  έχει ξεπεραστεί εδώ και  δύο χρόνια νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα, με μέσο όρο πάνω από 25% ανακυκλωμένου υλικού να ενσωματώνεται πλέον σε όλες τις συσκευασίες δικής του επωνυμίας. Βασικό ορόσημο ήταν η μετάβαση σε 100% ανακυκλωμένα μπουκάλια PET για το νερό Saguaro, εξοικονομώντας περίπου 157 τόνους πλαστικού ετησίως.

Μια νέα μελέτη διαπίστωσε ότι περίπου  το 65% των αγοραστών στο Ηνωμένο Βασίλειο έχουν αλλάξει είτε «μερικά» ή «όλα» τα ψώνια τους σε Aldi και Lidl.

Η μελέτη, από την Pricer, διαπίστωσε ότι παρά τις επιθετικές εκπτώσεις και τις βελτιωμένες προσφορές από τις κύριες αλυσίδες σούπερ μάρκετ φαίνεται οι αγοραστές συνεχίζουν να ψάχνουν και άλλες λύσεις που τους παρέχουν προσφορές.

Έρευνα σε 1.000 άτομα και διαπίστωσε ότι το ποσοστό όσων προτίμησαν τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ όπως  Aldi και Lidl ήταν αυξημένο κατά τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με πέρυσι.

Με πληροφορίες από το ESMagazine

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία