BACK TO
TOP
Εταιρικά Νέα

Πολυτιμότερη εταιρεία τροφίμων παγκοσμίως η Nestle

H Nestle διατήρησε τη θέση της ως η πιο πολύτιμη μάρκα τροφίμων στον κόσμο, με αξία επωνυμίας 18,93 δισεκατομμυρίων ευρώ, παρότι η αξία της έχει μειωθεί κατά 7% σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της κορυφαίας βρετανικής συμβουλευτικής εταιρείας, Brand Finance.

nestle-768x518-1

0
0

H Nestle  διατήρησε τη θέση της ως η πιο πολύτιμη μάρκα τροφίμων στον κόσμο, με αξία επωνυμίας  18,93 δισεκατομμυρίων  ευρώ, παρότι η αξία της έχει μειωθεί κατά 7% σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της κορυφαίας βρετανικής συμβουλευτικής εταιρείας, Brand Finance.

Η έκθεση «Brand Finance Food & Drink 2024» , η οποία μετρά τις πιο πολύτιμες μάρκες τροφίμων σε παγκόσμιο επίπεδο, σημειώνει ότι ο συνολικός τομέας τροφίμων και ποτών έχει σημειώσει πτώση 4% στις γνωστές μάρκες ύψους περίπου δολαρίων € 243,88 δισεκατομμυρίων ευρώ, με τους καταναλωτές να προτιμούν όλο και περισσότερο τις μικρότερες ή ιδιωτικές μάρκες.

Στη δεύτερη θέση πίσω από την Nestle βρίσκεται η Lay’s, που ανήκει στην PepsiCo, που είδε την αξία της επωνυμίας της να αυξάνεται κατά 9% στα  11,01 δισεκατομμυρίων ευρώ,  ξεπερνώντας την κινεζική μάρκα Yilli, η οποία είχε  10,56 δισεκατομμύρίων ευρώ σημειώνοντας πτώση της τάξεως του 6%.

Άλλα μεγάλα ονόματα στην λίστα περιλαμβάνουν την Tyson, η οποία ανέβηκε στην τέταρτη θέση με εμπορική αξία 7,55 δισεκατομμυρίων ευρώ, την Danone, στην πέμπτη θέση με αξία επωνυμίας 7,28 δισεκατομμυρίων ευρώ, την Quaker, που βρίσκεται στην έκτη θέση με αξία επωνυμίας  6,83 δισεκατομμυρίων ευρώ, την Kellogg's που κατέλαβε την έβδομη θέση με αξία επωνυμίας 5,55 δισεκατομμύρίων ευρώ, την Mars Wrigley στην όγδοη θέση με 5,46 δισεκατομμυρίων  ευρώ, την Mengniu στην ένατη θέση με 4,91 δισεκατομμυρίων  ευρώ και την Doritos στη δέκατη, με αξία επωνυμίας 4,19 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Ο  Savio D'Souza, διευθυντής αποτίμησης της Brand Finance τόνισε ότι η βιομηχανία τροφίμων και ποτών βιώνει  έναν γρήγορο μετασχηματισμό που καθοδηγείται από τις εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών και τόνισε πως παρότι η μείωση της αξίας της επωνυμίας αποτελεί πρόκληση, παρουσιάζει επίσης ευκαιρίες για καινοτομία, με τις επωνυμίες που προσαρμόζονται με επιτυχία σε αυτές τις τάσεις παρέχοντας εξαιρετικές εμπειρίες στους καταναλωτές θα είναι αυτές που θα ευδοκιμήσουν σε αυτό το νέο τοπίο.

Συνολικά, 100 μάρκες τροφίμων περιλαμβάνονται στην έκθεση, με μεγάλες εταιρείες όπως η Healthy Choice, η οποία είδε την αξία της επωνυμίας της να αυξάνεται κατά 17% στα 1,27 δισεκατομμυρία ευρώ, και η DiGiorno, η οποία είδε την αξία της επωνυμίας της να αυξάνεται κατά 17% σε  0,91 δισεκατομμύρια ευρώ, για τις οποίες  η Brand Finance σημείωσε ότι έχουν προσαρμοστεί με επιτυχία στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών.

 

Με πληροφορίες από European Supermarket Market

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία