BACK TO
TOP
Εταιρικά Νέα

Αλλάζει τα δεδομένα η νέα βιώσιμη συσκευασία ποτών Tetra Prisma® Aseptic 300 Edge της Tetra Pak

Η Tetra Pak, κορυφαία εταιρεία λύσεων επεξεργασίας και συσκευασίας τροφίμων, δημιούργησε τη νέα, βιώσιμη συσκευασία ποτών Tetra Prisma® Aseptic 300 Edge, που ξεχωρίζει χάρη στον εργονομικό σχεδιασμό και ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών για πιο minimal και λεπτότερες συσκευασίες.

Tetra_Prisma__Aseptic_300_Edge

8
0

Λαμβάνοντας υπόψη τις έρευνες που αναφέρουν ότι οι καταναλωτές γίνονται πιο επιλεκτικοί στο που και πώς ξοδεύουν τα χρήματά τους, ο καινοτόμος σχεδιασμός της συσκευασίας την καθιστά πιο εύχρηστη και κατάλληλη ακόμα και για τα πιο… μικρά χέρια, ενώ το μεγάλο της άνοιγμα εξασφαλίζει άνετη ροή του ροφήματος και το μικρό της μέγεθος κάνει την κατανάλωση εν κινήσει ευκολότερη από ποτέ.

Πιστή στη δέσμευσή της για μείωση της σπατάλης τροφίμων και ποτών, η Tetra Pak έχει σχεδιάσει τη συσκευασία με μη αποσπώμενο καπάκι, διευκολύνοντας την ανακύκλωσή τους μαζί στον αντίστοιχο κάδο ανακύκλωσης.

Η χάρτινη συσκευασία Tetra Prisma® Aseptic 300 Edge είναι ιδανική για πολλά είδη ποτών που καταναλώνονται εν κινήσει, όπως γαλακτοκομικά, χυμούς κι ενεργειακά ποτά. Επιπλέον, μπορεί να παραχθεί σε υπάρχουσες γραμμές παραγωγής με μια απλή αναβάθμιση τους, κάτι που αυξάνει την αποδοτικότητα και επιτρέπει τη γρήγορη εναλλαγή μεταξύ διαφορετικών μεγεθών συσκευασίας, ικανοποιώντας ένα ευρύτερο φάσμα καταναλωτών. Το μακρόστενο σχήμα της συσκευασίας επιτρέπει τη μεταφορά περισσότερων συσκευασιών μαζικά και συγκεκριμένα κατά 10% περισσότερες συσκευασίες ανά παλέτα, μειώνοντας τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο.

Ο Francesco Faella, Vice President Business Sector Ambient, Tetra Pak, αναφέρει: «Συνεργαζόμενοι με μια κορυφαία ευρωπαϊκή εταιρεία χυμών και λανσάροντας την Tetra Prisma® Aseptic 300 Edge, ανταποκρινόμαστε στην απαίτηση της βιομηχανίας για πρόσθετη ευελιξία και κομψές σχεδιαστικές επιλογές που βοηθούν τις μάρκες να ξεχωρίζουν στο ράφι. Ταυτόχρονα, ανταποκρινόμαστε στις προτιμήσεις και προσδοκίες των καταναλωτών. Βάσει πρόσφατης παγκόσμιας έρευνάς μας, οι περιβαλλοντικές ανησυχίες παραμένουν ψηλά για το 76% των ερωτηθέντων, με πάνω από το 60% να επιλέγουν προϊόντα που έχουν φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες, με σκοπό να προστατεύσουν τις μελλοντικές γενιές, ενώ το 1/5 δείχνει προτίμηση σε συσκευασίες από ανανεώσιμα υλικά».

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία