Στο περίπτερο της Φάρμα Κουκάκη στη SIAL PARIS, μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις Τροφίμων και Ποτών παγκοσμίως που έλαβε χώρα 19-23 Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκαν γευσιγνωσίες για τους επισκέπτες, με το δημοφιλές Koukakis Farm "Greek Yoghurt", καθώς και το βραβευμένο με Crystal Taste Award "Greek Kefir", να κερδίζουν τις εντυπώσεις των επισκεπτών. Επίσης, παρουσιάστηκε η νέα σειρά "Greek Yoghurt with Fruit" με 0% λιπαρά, η οποία αποτελείται από 5 υπέροχους συνδυασμούς φρούτων και έχει ήδη πολύ θετική ανταπόκριση από τους καταναλωτές του εξωτερικού.
Σημειώνεται ότι, η παρουσία της εταιρείας στο γαλλικό λιανεμπόριο είναι ήδη ισχυρή, ενώ η εταιρεία εξετάζει περαιτέρω ανάπτυξη και στο γαλλικό κλάδο της HORECA, όπου τα προϊόντα με πλήρη λιπαρά, όπως το στραγγιστό γιαούρτι, είναι ιδιαίτερα ελκυστικά στους Γάλλους καταναλωτές.
Τα προϊόντα της εταιρίας κυκλοφορούν με το brand Koukakis Farm σε 26 χώρες στον κόσμο, κατέχοντας μεγάλη δυναμική στις αγορές της Ιταλίας, της Γαλλίας και της Ισπανίας. Επιπλέον, η εταιρεία σκοπεύει να επεκταθεί σε νέες και υφιστάμενες αγορές, περιλαμβάνοντας όχι μόνο τις παραδοσιακές ευρωπαϊκές αγορές, αλλά και χώρες της Μέσης Ανατολής και της Άπω Ανατολής, όπως είναι η Σαουδική Αραβία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ο Λίβανος, το Κουβέιτ, το Μπαχρέιν, το Ισραήλ και η Κορέα, οι οποίες εμφανίζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Παρά τις πληθωριστικές πιέσεις, το στραγγιστό γιαούρτι της Φάρμα Κουκάκη, ειδικά στη γυάλινη συσκευασία, παραμένει το best-seller της εταιρείας στη γαλλική αγορά, τοποθετημένο σε μεγάλες αλυσίδες του οργανωμένου λιανεμπορίου. Επιπλέον, ο Γιώργος Στόγιας, export manager της Φάρμα Κουκάκη, κάνει λόγο για πιθανές νέες τοποθετήσεις μέσα στον επόμενο Απρίλιο.
Οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν περίπου το 20% του συνολικού τζίρου της Φάρμα Κουκάκη, με αυξητική τάση τα τελευταία χρόνια. Αξίζει να αναφερθεί ότι για το εννιάμηνο του 2024, η αύξηση στις εξαγωγές ξεπερνά το 20% σε όγκο. Η εταιρεία στοχεύει να διατηρήσει το ισχυρό της προφίλ στην ελληνική αγορά και να ενισχύσει την εξαγωγική της δραστηριότητα τόσο στις υπάρχουσες αγορές, όσο και σε νέες.