Σε έναν πολυσέλιδο φάκελο το περιοδικό Αγρόκτημα, που κυκλοφορεί το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda, σας μυεί στον κόσμο του branding. Brand είναι το όνομα του προϊόντος, το σήμα του, που το κάνει αναγνωρίσιμο στο καταναλωτικό κοινό. Brand μπορεί να είναι η μάρκα, το όνομα της προέλευσης, ακόμα και μία ολόκληρη χώρα, εφόσον πλασαριστεί στις διεθνείς αγορές ως ένα σύνολο πολιτιστικών αξιών και αγαθών. Το όραμα της δημιουργίας ενός ενιαίου ελληνικού brand τροφίμων και ποτών παραλληλίζεται από τον Αλέξανδρο Κουρή, πρόεδρο της εταιρείας Altervision, με το όραμα της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων
Όμως το αποτέλεσμα σαφώς και θα διαρκέσει περισσότερο και μπορεί να υποστηριχθεί από ένα ευρύ φάσμα ιδιωτικής πρωτοβουλίας, όχι μόνο από την πολιτεία. Το πώς θα γίνει αυτό, αποκαλύφθηκε από τον ίδιο και τη συνεργάτιδά του, Έφη Λαζαρίδου, σε σεμινάριο της BASF ΕΛΛΑΣ, το οποίο παρακολούθησαν πάνω από 20 συντελεστές του ευρύτερου τομέα γεωργικών προϊόντων.
Διαβάστε για τα 5 βασικά βήματα του branding. Με τον όρο branding εννοείται η στρατηγική ανταγωνιστικής τοποθέτησης ενός προϊόντος. Το ζητούμενο είναι «πώς θα σφηνωθώ στο κεφάλι των καταναλωτών, έτσι ώστε να είμαι ανταγωνιστικός». Η στρατηγική branding, είναι η πλέον μακροχρόνια απόφαση που καλείται κάποιος να πάρει, όταν μπει σε αυτό το δρόμο της ανάπτυξης. Όλα τα υπόλοιπα, όπως οι καμπάνιες, ο τρόπος διανομής, η τοποθέτηση, ενδεχομένως η γκάμα των προϊόντων, όλα εξαρτώνται από αυτή τη βασική κατεύθυνση
Βρείτε ακόμα στο περιοδικό απλά παραδείγματα branding. Από τη Ριόχα της Ισπανίας που έφερε ηλεκτρονική ιχνηλασιμότητα στο κρασί και την ταύτιση της μπίρας με το ποδόσφαιρο μέχρι τη δημιουργία υπεραξίας στη φρυγανιά.
Το μυστικό, όπως αποκαλύπτεται στις σελίδες του αφιερώματος, για επιπλέον μερίδια από την πολυπόθητη ανταγωνιστικότητα έρχεται από το brand – branding, δηλαδή τη στρατηγική της ανταγωνιστικής τοποθέτησης. Πρέπει να λάβουμε δηλαδή υπόψη μας το τι πρέπει να καλλιεργήσουμε σε σχέση με τους καταναλωτές. Χαρακτηριστικό είναι το πρώτο έργο στρατηγικού marketing και branding που έγινε για κλάδους στην Ελλάδα ήταν αυτό για το ελληνικό κρασί, που υλοποίησε η Altervision
Ακόμα, διαβάστε στο περιοδικό Αγρόκτημα ένα αφιέρωμα στα επώνυμα φρούτα και λαχανικά. Βρείτε κάποιους από τους σημαντικότερους παίκτες της αγοράς και τα προϊόντα τους που αντιπροσωπεύουν το σημερινό branding. Άλλωστε, ο συνδυασμός αποτελεσματικού branding και σοβαρής προώθησης μπορεί σήμερα να προσφέρει στον εγχώριο κλάδο της διατροφής ασπίδα απέναντι στην κρίση και εισιτήριο για νέες αγορές. Σε αυτό το περιβάλλον, τα φρούτα και τα λαχανικά ξεχωρίζουν ως οι σημαντικότεροι πρεσβευτές της ελληνικής οικονομίας στις αγορές του εξωτερικού.
Επίσης, μόνο σε αυτό το περιοδικό, βρείτε όλα όσα διαδραματίστηκαν στο παγκόσμιο γεγονός του Φεβρουαρίου, στη διεθνή εμπορική έκθεση Fruit Logistica, του Βερολίνου, όπου ανέδειξε για άλλη μία φορά τις ηγέτιδες δυνάμεις του κλάδου των νωπών φρούτων και λαχανικών, καθώς επίσης και τις τεχνικές που αυτές ακολουθούν προκειμένου να προσεγγίσουν τις ανάγκες των καταναλωτών.
Τέλος, μόνο στο περιοδικό Αγρόκτημα, ειδικό ένθετο για την επιτραπέζια ελιά. Με καθαρά εξαγωγικό χαρακτήρα, ο κλάδος της επιτραπέζιας ελιάς στη χώρα μας, αυξάνει όλο και περισσότερο το μερίδιό του στο εξωτερικό, κερδίζοντας τους καταναλωτές σε όλα τα μήκη και πλάτη της Γης.
Όμως το αποτέλεσμα σαφώς και θα διαρκέσει περισσότερο και μπορεί να υποστηριχθεί από ένα ευρύ φάσμα ιδιωτικής πρωτοβουλίας, όχι μόνο από την πολιτεία. Το πώς θα γίνει αυτό, αποκαλύφθηκε από τον ίδιο και τη συνεργάτιδά του, Έφη Λαζαρίδου, σε σεμινάριο της BASF ΕΛΛΑΣ, το οποίο παρακολούθησαν πάνω από 20 συντελεστές του ευρύτερου τομέα γεωργικών προϊόντων.
Διαβάστε για τα 5 βασικά βήματα του branding. Με τον όρο branding εννοείται η στρατηγική ανταγωνιστικής τοποθέτησης ενός προϊόντος. Το ζητούμενο είναι «πώς θα σφηνωθώ στο κεφάλι των καταναλωτών, έτσι ώστε να είμαι ανταγωνιστικός». Η στρατηγική branding, είναι η πλέον μακροχρόνια απόφαση που καλείται κάποιος να πάρει, όταν μπει σε αυτό το δρόμο της ανάπτυξης. Όλα τα υπόλοιπα, όπως οι καμπάνιες, ο τρόπος διανομής, η τοποθέτηση, ενδεχομένως η γκάμα των προϊόντων, όλα εξαρτώνται από αυτή τη βασική κατεύθυνση
Βρείτε ακόμα στο περιοδικό απλά παραδείγματα branding. Από τη Ριόχα της Ισπανίας που έφερε ηλεκτρονική ιχνηλασιμότητα στο κρασί και την ταύτιση της μπίρας με το ποδόσφαιρο μέχρι τη δημιουργία υπεραξίας στη φρυγανιά.
Το μυστικό, όπως αποκαλύπτεται στις σελίδες του αφιερώματος, για επιπλέον μερίδια από την πολυπόθητη ανταγωνιστικότητα έρχεται από το brand – branding, δηλαδή τη στρατηγική της ανταγωνιστικής τοποθέτησης. Πρέπει να λάβουμε δηλαδή υπόψη μας το τι πρέπει να καλλιεργήσουμε σε σχέση με τους καταναλωτές. Χαρακτηριστικό είναι το πρώτο έργο στρατηγικού marketing και branding που έγινε για κλάδους στην Ελλάδα ήταν αυτό για το ελληνικό κρασί, που υλοποίησε η Altervision
Ακόμα, διαβάστε στο περιοδικό Αγρόκτημα ένα αφιέρωμα στα επώνυμα φρούτα και λαχανικά. Βρείτε κάποιους από τους σημαντικότερους παίκτες της αγοράς και τα προϊόντα τους που αντιπροσωπεύουν το σημερινό branding. Άλλωστε, ο συνδυασμός αποτελεσματικού branding και σοβαρής προώθησης μπορεί σήμερα να προσφέρει στον εγχώριο κλάδο της διατροφής ασπίδα απέναντι στην κρίση και εισιτήριο για νέες αγορές. Σε αυτό το περιβάλλον, τα φρούτα και τα λαχανικά ξεχωρίζουν ως οι σημαντικότεροι πρεσβευτές της ελληνικής οικονομίας στις αγορές του εξωτερικού.
Επίσης, μόνο σε αυτό το περιοδικό, βρείτε όλα όσα διαδραματίστηκαν στο παγκόσμιο γεγονός του Φεβρουαρίου, στη διεθνή εμπορική έκθεση Fruit Logistica, του Βερολίνου, όπου ανέδειξε για άλλη μία φορά τις ηγέτιδες δυνάμεις του κλάδου των νωπών φρούτων και λαχανικών, καθώς επίσης και τις τεχνικές που αυτές ακολουθούν προκειμένου να προσεγγίσουν τις ανάγκες των καταναλωτών.
Τέλος, μόνο στο περιοδικό Αγρόκτημα, ειδικό ένθετο για την επιτραπέζια ελιά. Με καθαρά εξαγωγικό χαρακτήρα, ο κλάδος της επιτραπέζιας ελιάς στη χώρα μας, αυξάνει όλο και περισσότερο το μερίδιό του στο εξωτερικό, κερδίζοντας τους καταναλωτές σε όλα τα μήκη και πλάτη της Γης.