Πρόκειται για ένα σήμα που δεσπόζει το γαλάζιο, ο ελληνικός ήλιος και ένα πρόβατο ενώ στην λέξη «Feta» σχηματίζεται η ελληνική σημαία.
Ο στόχος της δράσης είναι να αυξηθεί το επίπεδο γνώσεων των καταναλωτών μεταξύ του τοπικού πληθυσμού-στόχου, να αξιοποιηθεί πλήρως το αξιοσημείωτο δυναμικό των προϊόντων ΠΟΠ/ΠΓΕ και να γίνει η φέτα ΠΟΠ συνειδητή επιλογή για τους καταναλωτές στις χώρες αυτές.
Υπενθυμίζουμε ότι τα προγράμματα προώθησης της φέτας ενέκρινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις 19.10.2017 και αφορούσαν την προώθηση της φέτας ΠΟΠ: Στις αγορές της Γερμανίας, της Βρετανίας και της Γαλλίας, συνολικού κόστους 2.999.861 ευρώ με ποσοστό χρηματοδότησης 75% από την Ε.Ε. των επιλεγμένων δράσεων και στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά, συνολικού κόστους 3.469.470 ευρώ, με ποσοστό χρηματοδότησης 85% από την Ε.Ε. των επιλεγμένων δράσεων.
Σύμφωνα με το υπουργείο η η γερμανική, η βρετανική και η γαλλική αγορά είναι τρεις βασικές αγορές για τη φέτα ΠΟΠ, που αποτελούν σημαντικούς προορισμούς εξαγωγής για το προϊόν. Και στις τρεις αγορές η ονομασία «φέτα» ως γενική ονομασία είναι πολύ δημοφιλής αλλά και το γραφικό σύμβολο ΠΟΠ αναγνωρίζεται ευρέως.
24-01-2019 09:06Feta PDO team
Για περισσότερα σχετικά με το πρόγραμμα η επίσημη σελίδα του προγράμματος είναι η εξής: https://www.fetapdo.eu/usa-can/en/
Απάντηση