BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

«Feta Let’s get real» το λογότυπο που ταξιδεύει τη φέτα στις αγορές

Στη δημοσιότητα δόθηκε την Πέμπτη 27/9 από τον ΕΛΓΟ Δήμητρα το λογότυπο που θα συνοδέψει το πρόγραμμα προώθησης της φέτας ΠΟΠ “Feta PDO Let’s get real!”» στις αγορές των ΗΠΑ, του Καναδά, της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασιλείου.

feta-new_logo_lets_real

Χρήστος Διαμαντόπουλος

4
1

 Πρόκειται για ένα σήμα που δεσπόζει το γαλάζιο, ο ελληνικός ήλιος και ένα πρόβατο ενώ στην λέξη «Feta» σχηματίζεται η ελληνική σημαία.

Ο στόχος της δράσης είναι να αυξηθεί το επίπεδο γνώσεων των καταναλωτών μεταξύ του τοπικού πληθυσμού-στόχου, να αξιοποιηθεί πλήρως το αξιοσημείωτο δυναμικό των προϊόντων ΠΟΠ/ΠΓΕ και να γίνει η φέτα ΠΟΠ συνειδητή επιλογή για τους καταναλωτές στις χώρες αυτές.

Υπενθυμίζουμε ότι τα προγράμματα προώθησης της φέτας ενέκρινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις 19.10.2017 και αφορούσαν την προώθηση της φέτας ΠΟΠ: Στις αγορές της Γερμανίας, της Βρετανίας και της Γαλλίας, συνολικού κόστους 2.999.861 ευρώ με ποσοστό χρηματοδότησης 75% από την Ε.Ε. των επιλεγμένων δράσεων και στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά, συνολικού κόστους 3.469.470 ευρώ, με ποσοστό χρηματοδότησης 85% από την Ε.Ε. των επιλεγμένων δράσεων.

Σύμφωνα με το υπουργείο η η γερμανική, η βρετανική και η γαλλική αγορά είναι τρεις βασικές αγορές για τη φέτα ΠΟΠ, που αποτελούν σημαντικούς προορισμούς εξαγωγής για το προϊόν. Και στις τρεις αγορές η ονομασία «φέτα» ως γενική ονομασία είναι πολύ δημοφιλής αλλά και το γραφικό σύμβολο ΠΟΠ αναγνωρίζεται ευρέως.

Σχόλια (1)
Προσθήκη σχολίου

24-01-2019 09:06Feta PDO team

Για περισσότερα σχετικά με το πρόγραμμα η επίσημη σελίδα του προγράμματος είναι η εξής: https://www.fetapdo.eu/usa-can/en/

Απάντηση
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία