Η νέα φάση του Δικτύου Πωλήσεων της INTERAMERICAN υπογραμμίζει τον προσανατολισμό ανταπόκρισης της εταιρείας στις σύγχρονες ασφαλιστικές ανάγκες.
Όπως αναδείχθηκε και κατά το πρόσφατο Συνέδριό της, η INTERAMERICAN ενισχύει τον ρόλο του Δικτύου των αποκλειστικών συνεργατών της, στη βάση της ισχυρής παράδοσης των 50 ετών στις πωλήσεις, με νέα χαρακτηριστικά:
- αναβάθμιση του ρόλου του ασφαλιστικού συμβούλου, που κατευθύνεται στη συμβουλευτική πώληση,
- παροχή μοναδικών ασφαλιστικών πλεονεκτημάτων, όπως το νέο σύστημα υγείας “bewell” και η χρήση των ιδιόκτητων υποδομών σε υπηρεσίες, όπως αυτές της υγείας και βοήθειας,
- συστηματοποίηση της εργασίας και απόλυτη αξιοποίηση του ψηφιακού γραφείου, που ακολουθεί τον συνολικό ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας βελτιώνοντας την επαγγελματική καθημερινότητα του συνεργάτη και τη σχέση του με τον πελάτη,
- δημιουργία νέας γενιάς managers για τα γραφεία πωλήσεων, μέσα από την προηγμένη εκπαίδευση που παρέχει η εταιρεία με την πρότυπη Σχολή Management, σε συνεργασία με παγκόσμιους οργανισμούς ανάπτυξης της ασφαλιστικής γνώσης,
- επαγγελματικό περιβάλλον υψηλών προδιαγραφών, με σύγχρονη λογική ολοκληρωμένης ασφαλιστικής υποστήριξης απέναντι στον πελάτη (μετάβαση από τα προϊόντα στα ευέλικτα συστήματα), αλλά και
- εξασφάλιση, ταυτόχρονα, του συνεργάτη με τη δημιουργία του Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης συνεργατών.
Η εταιρεία κατευθύνεται προς τη δημιουργία αποτελεσματικών και βιώσιμων γραφείων πωλήσεων, συνεκτιμώντας τις διαμορφούμενες συνθήκες σήμερα στη διανομή από φυσικά δίκτυα, με εστίαση στις διευρυμένες υπηρεσίες και τη νέα εμπειρία, καθώς και τη συνολική προστασία του ασφαλισμένου.
Τα παραπάνω σημεία υπογραμμίστηκαν κατά το Συνέδριο της INTERAMERICAN από τον Τάσο Ηλιακόπουλο, γενικό διευθυντή πωλήσεων και marketing. Ο επικεφαλής των πωλήσεων επεσήμανε ως βάσεις του επαγγελματία συμβούλου τις εξατομικευμένες λύσεις που παρέχει η εταιρεία στον πελάτη, τη χρήση της τεχνολογίας και τη συνεχή εκπαίδευση, τονίζοντας ότι το επάγγελμα του χρηματοοικονομικού συμβούλου -σύμφωνα με το υπουργείο Εργασίας των Η.Π.Α.- αναμένεται να αναπτυχθεί με ρυθμό κατά πολύ υψηλότερο από τον μέσο όρο των άλλων επαγγελμάτων.
«Ο πελάτης θέλει, πάντα, να έχει μια φυσική επαφή μαζί μας - αυτό είναι δεδομένο. Η εταιρεία, σήμερα, παρέχει τη δυνατότητα αυτό να γίνεται απλά, γρήγορα και τη στιγμή που το χρειάζεται» παρατήρησε ο κ. Ηλιακόπουλος, που αναφέρθηκε σε νέους τρόπους προσέγγισης και δημιουργίας σχέσης με τον δυνητικό πελάτη, όπως είναι για παράδειγμα το webinar διατροφής για καλή υγεία, το οποίο λάνσαρε πρόσφατα η εταιρεία.
Οι βραβεύσεις
Ακολούθησαν στο δεύτερο μέρος του Συνεδρίου, οι βραβεύσεις των διακεκριμένων συνεργατών του Δικτύου Πωλήσεων Agency, καθώς και του Δικτύου των συνεργαζομένων πρακτόρων και μεσιτών. Κορυφαία στιγμή των βραβεύσεων και φέτος, ήταν η απονομή του Βραβείου Αξίας «Αλέξανδρος Ταμπουράς» για την επιχειρηματική αριστεία στην ασφαλιστική σύμβουλο Αθηνά Μπούμη, ενώ απόδειξη αναγνώρισης της αξίας του πελάτη ήταν η συμβολική απόδοση τιμής σε ασφαλισμένο -για πρώτη φορά σε ασφαλιστικό Συνέδριο- για τα περισσότερα από 40 χρόνια σταθερής εμπιστοσύνης του στην INTERAMERICAN. Ακόμη, βραβεύθηκε ο ΜΚΟ «Διογένης», για το έργο του στην αντιμετώπιση της φτώχειας και της περιθωριοποίησης. Σημειώνεται ότι η εταιρεία υποστηρίζει τον οργανισμό εδώ και 12 χρόνια και με αυτή τη βράβευση, ανέδειξε το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της για την απόδοση κοινωνικής αξίας.