Πρόκειται για την εξέλιξη της Εθνικής Βιοµηχανίας που εγκαθιδρύθηκε ως ΒΦΛ και λειτουργούσε τα τελευταία χρόνια µε το όνοµα της ΕΛΑΓΡΟΛΙΠ.
Μιλώντας στην Agrenda για αυτό το rebranding, ο Απόστολος Κωτούζας, διευθυντής πωλήσεων της Dekagro, έκανε λόγο για την αρχή µίας νέας εποχής. «Ούτως ή άλλως είχαµε µια ηγετική παρουσία στην ελληνική αγορά µε µερίδια αγοράς άνω του 50% και φιλοδοξούµε να παίξουµε τον αντίστοιχο ρόλο στην υπόλοιπη Ευρωπαϊκή Ένωση», ανέφερε ο κ. Κωτούζας, κάνοντας στη συνέχεια λόγο για το άνοιγµα 12 θυγατρικών εντός και εκτός ΕΕ.
«Ανοίγουµε θυγατρικές στην Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, σε αγορές οι οποίες είναι ώριµες», ανέφερε. Ταυτόχρονα όπως υποστήριξε η Dekagro αποτελεί το όχηµα για τη µετάβαση σε µια νέα φιλοσοφία: «Μια νέα φιλοσοφία η οποία όλη αυτή την αξιοπιστία που είχαµε µέχρι τώρα στην αγορά, που µας χαρακτήριζε στα προϊόντα µας, µε την καινοτοµία, µε την αποτελεσµατικότητα, ερχόµαστε να την περάσουµε συνολικά σε όλη τη θρέψη. Με ειδικά προϊόντα θρέψης, µε βιοδιεγέρτες, οι οποίοι θα παράγονται στο νέο εργοστάσιο της Αταλάντης και θα µας δώσει, αν θέλετε, τη δυνατότητα να δηµιουργήσουµε µια πολύ διαφορετική κατάσταση από ό,τι ξέραµε µέχρι σήµερα», µας είπε ο κ. Κωτούζας.
Μιλώντας παράλληλα για το θεσµικό πλαίσιο που διέπει την αγορά λιπασµάτων, ο κ. Κωτούζας έκανε αναφορά στον Καν. ΕΕ 2019/1009: «Εµείς ήµασταν οι πρώτοι οι οποίοι ουσιαστικά ενσωµατώσαµε και προσαρµοστήκαµε στα καινούργια δεδοµένα και συνεχίζουµε λοιπόν σε µια προσπάθεια να δηµιουργούµε προϊόντα υψηλής αξίας καινοτοµίας για να µπορέσουµε, να µεταλαµπαδέψουµε τη γνώση µας στον παραγωγό. Το θεσµικό πλαίσιο έχει καθοριστεί, γίνεται πιο αυστηρό, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τα περιβαλλοντικά µέτρα και δηµιουργεί, πολλές προκλήσεις και πολλές ευκαιρίες για ανάπτυξη. Εµείς θεωρούµε λοιπόν ότι είµαστε σε ένα τέτοιο σηµείο, ούτως ώστε να ηγηθούµε αυτής της ανάπτυξης στο δικό µας κλάδο, τουλάχιστον, στον κλάδο της θρέψης φυτών».