Αναλυτικότερα, το ύψος των πωλήσεων ανήλθε στα 6.8 δις δολάρια, μειωμένα σε σύγκριση με το πρώτο μισό του 2018 οπότε έφταναν τα 7.2 δις δολάρια, που αντιστοιχεί σε μικρότερο ποσοστό της τάξης του 2%. Οι πωλήσεις που αφορούσαν προϊόντα προστασίας καλλιέργειας δεν παρουσίασαν μεταβολή, ενώ εκείνες που έχουν να κάνουν με σπόρους εμφανίζονται χαμηλότερες κατά 3%.
Σχετικά με καινοτόμες λύσεις που παρουσιάστηκαν το συγκεκριμένο διάστημα, δύο καινούρια προϊόντα διατέθηκαν στην αγορά της Βόρειας Αμερικής και της Ασίας για αντιμετώπιση επιβλαβών λεπιδόπτερων της οικογένειας Spodoptera frugiperda (fall armyworm).
Το εκτιμώμενο κέρδος προ φόρων (ΕΒΙΤDA) προσδιορίστηκε στα 1.5 δις δολάρια, 15% κάτω από το αντίστοιχο για τους πρώτους έξι μήνες του 2018, εύρημα που η εταιρεία αποδίδει στις δύσκολες καιρικές συνθήκες στις ΗΠΑ και τα αυξανόμενα κόστη των ακατέργαστων υλικών στην Κίνα. Το καθαρό κέρδος ήταν 798 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με τα 1.209 εκατομμύρια δολάρια τους έξι πρώτους μήνες του 2018.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Erik Fyrwald δήλωσε σχετικά: «Το πρώτο μισό του τρέχοντος έτους η γεωργία βρέθηκε αντιμέτωπη με πολλές προκλήσεις, μεταξύ των οποίων: η ιστορική πλημμύρα στις ΗΠΑ που είχε ως αποτέλεσμα να καθυστερήσουν σημαντικά οι φυτεύσεις, και η σοβαρή ξηρασία σε Αυστραλία και Ινδονησία. Επιπλέον, οι καλλιεργητές συνεχίζουν να έχουν θέμα με εμπορικά ζητήματα.
Οι πωλήσεις το πρώτο μισό του 2019 ήταν κατά 1% χαμηλότερες (με σταθερές τις ισοτιμίες) απ’ ό,τι το δεύτερο εξάμηνο του 2018. Οι επιπτώσεις που επέφεραν οι κακές καιρικές συνθήκες αντισταθμίστηκαν κατά κύριο λόγο από την ισχυρή ανάπτυξη στο μέγεθος των πωλήσεων στη Λατινική Αμερική.
Παραμένουμε προσηλωμένοι στο να αναπτύσσουμε καινοτόμες λύσεις που βοηθούν τους παραγωγούς να αντιμετωπίσουν τα αποτελέσματα της κλιματικής αλλαγής, συμπεριλαμβανομένων των μεταβαλλόμενων καιρικών συνθηκών και της πίεσης που ασκούν ολοένα και περισσότερο τα ζιζάνια.
Στα καινούρια προϊόντα που λανσάραμε στην αγορά το πρώτο εξάμηνο, ήταν το VAYANTIS™ που αντιμετωπίζει τους μύκητες, για τις ασθένειες πύθιο και φυτόφθορα οι πρώτες εισαγωγές αναμένονται σε ΗΠΑ και Καναδά το 2020 και για την τεχνολογία ζιζανιοκτόνων το TAVIUM™ PLUS VAPORGRIP® στις ίδιες χώρες.».
Η Syngenta δουλεύει με τις ομάδες της σε κατά τόπους σημεία για να ανταποκριθεί γρήγορα στις προσβολές από τα επιβλαβή λεπιδόπτερα της οικογένειας Spodoptera frugiperda στην Ασία, παρέχοντας συμβουλές και προϊόντα όπως τα FORTENZA® DUO, βιολογικά και βάκιλου (Bacillus thuringiensis).
Οι πωλήσεις σε Ευρώπη, Αφρική και Μέση Ανατολή ήταν 1% χαμηλότερες σε σύγκριση με τις αντίστοιχες το πρώτο μισό του 2018 παρά το δύσκολο περιβάλλον στην αγορά. Η ισχυρή πρώιμη καλλιεργητική περίοδος στα βόρεια με την αυξημένη ζήτηση για λύσεις προστασίας στα δημητριακά συνέβαλε στο να ξεπεραστούν οι αδυναμίες το δεύτερο τρίμηνο του 2019.
Στη Βόρεια Αμερική οι πωλήσεις ήταν κάτω κατά 14% δεχόμενες τον αντίκτυπο των ακραίων καιρικών φαινομένων.
Στη Λατινική Αμερική, σε γενικές γραμμές διατηρήθηκε η καλή εικόνα του 2018, με τις πωλήσεις το πρώτο μισό του 2019 να είναι κατά 28% υψηλότερες για τα προϊόντα προστασίας της καλλιέργειας, που εν μέρει επηρεάστηκαν αρνητικά από το πιο αδύναμο νόμισμα.
Στον Ασιατικό Ειρηνικό οι πωλήσεις ήταν μειωμένες κατά 5%, στοιχείο που αποδίδεται στην ξηρασία σε Αυστραλία και Ινδονησία και τις δύσκολες συνθήκες στην αγορά του Βιετνάμ.
Στην Κίνα συνεχίστηκε η καλή εικόνα για τα προϊόντα προστασίας καλλιέργειας, που διεύρυναν τη διείσδυσή τους σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2018, με τη βοήθεια και των θετικών εξελίξεων με τις αδειοδοτήσεις (in-licensing).
Σε ό,τι αφορά τους σπόρους οι πωλήσεις σε Ευρώπη, Αφρική και Μέση Ανατολή ήταν 1% υψηλότερες σε σύγκριση με το αντίστοιχο πρώτο εξάμηνο του 2018, με τον ρυθμό ανάπτυξης να επιβραδύνεται από τις απαιτητικές συνθήκες στην αγορά και την πίστωση στην Ασία, με το αδύναμο νόμισμα να θεωρείται από την εταιρεία ότι έπαιξε ρόλο στη διαμόρφωση των αποτελεσμάτων.
Στη Βόρεια Αμερική, όπου τα ακραία καιρικά φαινόμενα καθυστέρησαν πολύ τις φυτεύσεις και μείωσαν τον αριθμό των καλλιεργούμενων εκτάσεων, οι πωλήσεις σπόρων υποχώρησαν κατά 16% συγκρινόμενες με το ίδιο διάστημα το 2018.
Στη Λατινική Αμερική οι πωλήσεις κατέγραψαν αύξηση 4%, κάτι που αποδίδεται και στο Nidera™, με το αδύναμο νόμισμα να εκτιμάται ότι συνέτεινε στην επιβράδυνσή τους.
Στον Ασιατικό Ειρηνικό, όπου προσμετράτε η Κίνα, αποτυπώνεται διεύρυνσή τους κατά 14% που αφορά τη δυναμική παρουσία στο καλαμπόκι, λανσάρισμα νέων προϊόντων και αύξηση στις πωλήσεις των σχετικών με τα λαχανικά προϊόντων.