Οι καταναλωτές πρέπει να εκπαιδευτούν για τις επιπτώσεις που έχουν στο κλίμα οι επιλογές που κάνουν στα τρόφιμα, ενώ η βιομηχανία εισροών, ο πρωτογενής τομέας αλλά και οι πολιτικές αρχές θα πρέπει να βρουν εξειδικευμένες λύσεις για όλες τις κατηγορίες ειδικού διαιτολογίου, ανέφεραν οι ομιλητές που προέρχονται από διάφορες εταιρείες και φορείς στο δεύτερο πάνελ με θέμα το Μέλλον των Τροφίμων.
«Το 40% των τροφίμων που παράγονται είτε χάνονται ή δεν καταναλώνονται», ανέφερε χαρακτηριστικά η Dr. Katie Brown υψηλόβαθμο στέλεχος του Εθνικού Συμβουλίου Γαλακτοκομικών (National Dairy Council) των ΗΠΑ που ήταν μία από τις ομιλήτριες.
Panel Event: Shaping the Future of Our FoodWelcome to the Future of Farming Dialogue 2019. Explore the psychology behind consumer food preferences and trends. Learn how the evolution of our diets has impacted the environment. #Food #Environment #BayerFutureFarming NOTE: The thoughts, views, and opinions expressed by Future of Farming Dialogue 2019 participants belong solely to those individuals and are not necessarily endorsed by Bayer.
Posted by Bayer Crop Science on Tuesday, October 1, 2019
Από την πλευρά της η Jacqueline Applegate επικεφαλής του τμήματος Global Vegetable Seeds & Environmental Science της Bayer, είπε ότι ο όμιλος υποστηρίζει δράσεις διαλόγων με τους καταναλωτές ενώ θεωρεί πως η δουλειά με τη συμβουλευτική που προσφέρει σε μικρές εκμεταλλεύσεις συμβάλει στη βιωσιμότητα στον πρωτογενή τομέα.
Μία ενδιαφέρουσα επίσης άποψη που ακούστηκε από το πάνελ είναι πως είναι λάθος η παραδοχή πως η καταναλωτές τελικά «επιβάλλουν» τις επιλογές τους στη βιομηχανία, αλλά ουσιαστικά διαλέγουν τι είναι πιο εύκολα προσβάσιμο και σε αυτούς μέσα από μία περιορισμένη γκάμα τροφίμων.