
Στις ετήσιες οικονοµικές καταστάσεις της βιοµηχανίας αναφέρεται ότι οι πωλήσεις της σε όγκο αυξήθηκαν κατά 45% πέρυσι συγκριτικά µε το 2021. Στους φετινούς στόχους της εταιρείας και η αύξηση άνω του 10% στις εξαγωγές, µε στόχο οι πωλήσεις στο εξωτερικό να ξεπεράσουν τους 42.000 τόνους και συνολικά να ξεπεράσει το ιστορικό πωλήσεων των 71.000 τόνων που κατέγραψε πέρυσι σε εγχώρια και διεθνή αγορά.
Η διοίκηση υποστηρίζει ότι η αύξηση των τιµών όλων των τροφίµων, λόγω αύξησης του κόστους των πρώτων υλών, της ενέργειας, της συσκευασίας και των µεταφορικών, στρέφει ήδη µεγάλη µερίδα καταναλωτών σε οικονοµικότερα προϊόντα και ειδικά στα ιδιωτικής ετικέτας. Αναµένει, λοιπόν, επανάκαµψη των πωλήσεων ζυµαρικών ιδιωτικής ετικέτας, που κυρίως παράγει, κάτι που ήδη διαπιστώνεται τους πρώτους µήνες του 2023.