BACK TO
TOP
Food insider

Ένα αθλητικό καλοκαίρι ανεβάζει τις παγκόσμιες πωλήσεις μπύρας

Οι παγκόσμιες ζυθοποιίες πρόκειται να πουλήσουν περισσότερη μπύρα φέτος μετά από αρκετά τρίμηνα πτώσης, βοηθούμενες από παράγοντες όπως ο αθλητισμός και ο βραδύτερος πληθωρισμός αλλά και τα καιρικά μοτίβα.

mpira-sta-gipeda

2
0

Η Heineken, η Νο. 2 ζυθοποιία στον κόσμο, ανέφερε ήδη την πρώτη τριμηνιαία αύξηση του όγκου πωλήσεων σε περισσότερο από ένα χρόνο. Η ανταγωνιστική Carlsberg ανέφερε επίσης υψηλότερους όγκους μετά από αρκετά τρίμηνα πτώσης. Η Anheuser-Busch InBev, εν τω μεταξύ, ανέφερε μια μικρότερη από την αναμενόμενη πτώση σε όγκους. Οι πωλήσεις του έχουν πληγεί σκληρά από το μποϊκοτάζ της βασικής αμερικανικής μάρκας Bud Light, αλλά ο αντίκτυπος πρόκειται τώρα να μειωθεί περισσότερο από ένα χρόνο μετά την έναρξή του. «Τώρα έχουμε περάσει την επέτειο της καταστροφής Bud Light, αναμένουμε βελτίωση του οργανικού όγκου και της αύξησης των πωλήσεων», δήλωσε ο James Edwardes Jones, αναλυτής της RBC Capital, για την AB InBev, αναφερόμενος στην αντίδραση συντηρητικών καταναλωτών μιας προώθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από transgender influencer. Οι αναλυτές κατά μέσο όρο αναμένουν ότι η ζυθοποιία θα δει αύξηση 1% σε όγκους καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, σύμφωνα με μια συναίνεση που καταρτίστηκε από την εταιρεία. Εάν η AB InBev αναφέρει επιστροφή στην αύξηση του όγκου πωλήσεων το δεύτερο τρίμηνο, θα είναι η πρώτη της από το 1ο τρίμηνο του 2023.

Ο οικονομικός διευθυντής της AB InBev, Fernando Tennenbaum, δήλωσε ότι η εταιρεία ήδη αυξάνει τους όγκους της στις περισσότερες από τις αγορές της, με ελάχιστες να οδηγούν την πτώση, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών.

Ένα αθλητικό καλοκαίρι

Οι ζυθοποιοί θα ενισχυθούν επίσης από ένα αθλητικό καλοκαίρι, συμπεριλαμβανομένων των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού 2024 και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος ποδοσφαίρου του 2024.

Εκτός από πιθανώς λιγότερο από τα ακραία καιρικά φαινόμενα που μείωσαν τις πωλήσεις πέρυσι, αυτά τα γεγονότα θα πρέπει να υποστηρίξουν όγκους ακόμη και σε ώριμες περιοχές μπύρας όπως η δυτική Ευρώπη, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Carlsberg, Jacob Aarup-Andersen για τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου της εταιρείας.

«Περιμένουμε θετική αύξηση όγκου στο μέλλον», συνέχισε, προσθέτοντας ότι η Carlsberg θα επωφεληθεί επίσης από την αύξηση των πωλήσεων στις αναπτυσσόμενες αγορές της Ασίας ειδικότερα.

Τιμολόγηση

Η αύξηση των εσόδων των ζυθοποιών τα τελευταία χρόνια οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις αυξήσεις των τιμών. Οι όγκοι έχουν μειωθεί ή παρατηρείται μόνο αργή ανάπτυξη.

Οι εταιρείες αναγκάστηκαν να αυξήσουν γρήγορα τις τιμές για να καλύψουν το αυξανόμενο κόστος για τα πάντα, από το κριθάρι μέχρι το αλουμίνιο, μειώνοντας την ποσότητα μπύρας που πουλούσαν.

Τώρα, αυτές οι αυξήσεις κόστους πρόκειται να χαλαρώσουν και οι αυξήσεις των τιμών θα πρέπει να επιβραδυνθούν. «Οι αυξήσεις των τιμών κυριάρχησαν ως πηγή ανάπτυξης τα τελευταία δύο χρόνια... Είμαστε τώρα σε μια κατάσταση όπου ελπίζουμε ότι οι όγκοι αναλαμβάνουν τη θέση τους ως παράγοντας εσόδων», δήλωσε ο Berndt Maisch, διαχειριστής κεφαλαίων στην Carlsberg.

Οι Maisch και Siphelele Mdudu, αναλυτές επενδύσεων στην AB InBev είπαν ότι αυτές οι μεταβαλλόμενες τάσεις θα βοηθήσουν επίσης τα περιθώρια κέρδους.

Οι υψηλότεροι όγκοι βοηθούν τα περιθώρια κέρδους επειδή οι ζυθοποιοί αξιοποιούν καλύτερα την ικανότητά τους, είπε ο Maisch. Ακόμα κι αν οι ζυθοποιοί πωλούν περισσότερες από τις μπύρες τους σε χαμηλότερη τιμή, η πτώση του κόστους θα συμβάλει στην αύξηση του περιθωρίου κέρδους, πρόσθεσε ο Mdudu. Συνολικά, οι εταιρείες των οποίων η ανάπτυξη βασίζεται στην τιμή τείνουν να αποτιμώνται λιγότερο από τους επενδυτές, συνέχισε η Maisch. «Είμαστε, ως επενδυτές, έτοιμοι να πληρώσουμε υψηλότερα πολλαπλάσια εάν δούμε ότι ο όγκος αυξάνεται».

Πηγή: ESM

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία