BACK TO
TOP
Food insider

Με φόρα στην ασιατική αγορά η γλυκιά πιπεριά, όλες οι τάσεις στην Asia Fruit Logistica

Σεμινάριο με επίκεντρο τις γλυκές πιπεριές, δεδομένης της ανάπτυξης που γνωρίζουν στην ασιατική αγορά, διοργανώνει στις 3 Σεπτεμβρίου, μια ημέρα πριν από την Asia Fruit Logistica στο Χονκ Κονγκ, η πολυεθνική εταιρεία ανάπτυξης ποικιλών οπωρολαχανικών, Rijk Zwaan.

bins_greenhouse_peppers_2

13
0

«Οι δυνατότητες για την αγορά πιπεριών στην Ασία είναι τεράστιες, ωστόσο υπάρχει σημαντική πρόοδος που πρέπει να σημειωθεί στην ανάπτυξη πιπεριών υψηλής ποιότητας στην Ασία και στην επέκταση της κατηγορίας με την εισαγωγή νέων SKU», αναφέρει η εταιρεία. Το σεμινάριο θα χωριστεί σε δύο μέρη, το πρώτο θα επικεντρώνεται στη «βελτίωση της ανταγωνιστικής σας θέσης στην αγορά πιπεριάς», ενώ το δεύτερο θα τονίζει την «ανάπτυξη κατηγορίας στην Ασία».

Και στα δύο τμήματα, οι ειδικοί της Rijk Zwaan και ένας συνεργάτης θα μοιραστούν τις γνώσεις τους σε μια σύντομη εισαγωγή για το τι συμβαίνει στον κόσμο προς μια πιο βιώσιμη παραγωγή και στη διαχείριση κατηγορίας, εξηγώντας τι σημαίνει αυτή η μετάβαση για τους Ασιάτες λιανοπωλητές, εμπόρους και καλλιεργητές, λέει η Rijk Zwaan. «Αμέσως μετά, η εταιρεία θα φιλοξενήσει μια συναρπαστική συζήτηση στην οποία θα συμμετέχουν αρκετοί κορυφαίοι ειδικοί του κλάδου».

Τα βασικά θέματα που θα καλυφθούν στο πρώτο τμήμα περιλαμβάνουν τις εξελίξεις στην αλυσίδα εφοδιασμού προς τη βιωσιμότητα και την ασφάλεια των τροφίμων, την εξασφάλιση της παραγωγής και τη βιώσιμη παραγωγή τόσο παγκοσμίως όσο και στην Ασία.

Το δεύτερο τμήμα πρόκειται να επικεντρωθεί στην αύξηση του κύκλου εργασιών για τους λιανοπωλητές, τους εμπόρους και τους καλλιεργητές, διαφοροποιώντας την κατηγορία της γλυκιάς πιπεριάς. «Αυτή η συνεδρία θα διερευνήσει τις προκλήσεις της εισαγωγής νέων SKU και τον αντίκτυπο του μάρκετινγκ και του branding στην επιτυχία τους», αποκάλυψε η Rijk Zwaan. «Τα βασικά θέματα που θα καλυφθούν σε αυτή τη συνεδρία περιλαμβάνουν τη διαχείριση κατηγορίας στις γλυκές πιπεριές, την προηγούμενη εμπειρία εισαγωγής ειδικοτήτων και ευκαιρίες για τις επωνυμίες και την αντίληψη των καταναλωτών».

Η Asia Fruit Logistica επιστρέφει στο Χονγκ Κονγκ στις 4-6 Σεπτεμβρίου 2024, φέρνοντας μαζί την παγκόσμια επιχείρηση φρέσκων φρούτων και λαχανικών και προβάλλοντας ολόκληρη την αλυσίδα αξίας.

Με λιγότερο από δύο μήνες να απομένουν μέχρι να ανοίξει τις πόρτες της η κορυφαία εμπορική έκθεση φρέσκων προϊόντων της Ασίας, ο εκθεσιακός χώρος έχει σχεδόν εξαντληθεί. Περισσότεροι από 600 εκθέτες από 38 διαφορετικές χώρες και περιοχές πρόκειται να παρουσιάσουν τα τελευταία προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στην Asia Fruit Logistica. Η Κίνα είναι για άλλη μια φορά η μοναδική χώρα που εκθέτει, με ανάπτυξη 10% σε σχέση με πέρυσι, ακολουθούμενη από την Αυστραλία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Αίγυπτο και τη Νέα Ζηλανδία ως τις πέντε κορυφαίες χώρες που εκθέτουν.

Εθνικά και περιφερειακά περίπτερα αναδεικνύουν την παγκόσμια συμμετοχή

Περίπου 24 ενώσεις και ομάδες του κλάδου έχουν κλείσει εθνικά ή περιφερειακά περίπτερα, όπως η Αυστραλία, το Βέλγιο, η Βραζιλία, ο Καναδάς, η Χιλή, η Κίνα, ο Ισημερινός, η Αίγυπτος, η Γαλλία, η Ιταλία, η Ινδία, η Μαλαισία, η Μολδαβία, το Μεξικό, η Νέα Ζηλανδία, η Ολλανδία, το Περού, Νότια Αφρική, Νότια Κορέα, Ισπανία, Τουρκία, Ταϊβάν, Ηνωμένες Πολιτείες και Βιετνάμ. Η Τυνησία και η Τανζανία εκθέτουν για πρώτη φορά στην Asia Fruit Logistica.

Η σειρά εκθετών της Asia Fruit Logistica περιλαμβάνει κορυφαίους παίκτες από όλη την παγκόσμια επιχείρηση φρέσκων φρούτων και λαχανικών. Στου εκθέτες περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, Aartsen Asia, Aomori Apple, BayWa Global Produce/T&G Global, ClemenGold, Costa, Del Monte, Dole Asia, Driscoll's, Evergood Corporation, Goodfarmer, Jingold, JWM Asia, K-Berry, Mission Produce, Mr Apple, Pink Lady, Rockit Global, Sekoya Fruits, Sun Pacific και Zespri.

Η Asia Fruit Logistica δεν είναι απλώς ένας επιχειρηματικός κόμβος όπου γίνονται επαφές και επιτυγχάνονται αποτελέσματα. Είναι επίσης πηγή έμπνευσης και μοχλός καινοτομίας. Από τις συναρπαστικές νέες ποικιλίες έως τις ευφάνταστες στρατηγικές μάρκετινγκ, η έκθεση καλύπτει ολόκληρη τη βιομηχανία σε τρία τμήματα εκθετών: φρέσκα προϊόντα, μηχανήματα και τεχνολογία και logistics.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία