BACK TO
TOP
Food insider

Ποιότητα τροφίμων και κλιματικά έξυπνες γεωργικές πρακτικές οι προτιμήσεις της Gen Z

Νέες προτεραιότητες στον τομέα των τροφίμων φαίνεται να έχει καθορίσει η γενιά Z, καθώς όπως διαπιστώνουν στοιχεία πρόσφατης έρευνας, περισσότερο από το 70% των καταναλωτών είναι έτοιμοι να ξοδέψουν περισσότερα, προκειμένου να υποστηρίξουν brands που προάγουν τη βιωσιμότητα και χρησιμοποιούν κλιματικά έξυπνες γεωργικές πρακτικές για την παραγωγή τους.

genz1

24
0

Η εθνική διαδικτυακή έρευνα πραγματοποιήθηκε από την YouGov και εξέτασε 1.023 ενηλίκους ηλικίας 18 έως 27 ετών στις ΗΠΑ, διαπιστώνοντας ότι το 55% των συμμετεχόντων ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για προϊόντα που είναι περιβαλλοντικά βιώσιμα. Επιπλέον, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες έδειξαν εμφανώς την προτίμησή τους σε brands που δίνουν προτεραιότητα σε χαμηλότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις ή χρησιμοποιούν τοπικά τρόφιμα. Η μελέτη αποκαλύπτει επίσης, ότι το 70% της γενιάς Z υποστηρίζει κλιματικά έξυπνες γεωργικές πρακτικές.

Η ποιότητα είναι επίσης ένας σημαντικός παράγοντας με κεντρική θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών της νεότερης γενιάς. Περίπου το 80% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δίνει προτεραιότητα στην ποιότητα των τροφίμων κατά τις αγοραστικές του αποφάσεις, ενώ το 70% είναι πρόθυμο να επενδύσει περισσότερα σε τρόφιμα υψηλής ποιότητας. Αυτά τα ευρήματα καταδεικνύουν τη διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση για σαφείς πληροφορίες σχετικά με τη βιωσιμότητα, που επιτρέπει στους καταναλωτές να λαμβάνουν ενημερωμένες αποφάσεις. Καθώς η κλιματική αλλαγή επηρεάζει όλο και περισσότερο τις επιλογές των καταναλωτών, η γενιά Ζ αναζητά μεγαλύτερη διαφάνεια σχετικά με τη βιωσιμότητα και την ποιότητα των τροφίμων.

Η μελέτη υπογραμμίζει ότι σχεδόν τα τρία τέταρτα της γενιάς αυτής εκφράζουν ανησυχία για τις κλιματικές αλλαγές, με το 68% να επιθυμεί περισσότερες πληροφορίες από τους λιανοπωλητές σχετικά με τη βιωσιμότητα των προϊόντων.

Άλλα ευρήματα

  • Τα τρία τέταρτα της γενιάς Z θεωρούν τη μείωση της σπατάλης τροφίμων απαραίτητη για τη βιωσιμότητα, αλλά μόνο οι μισοί δίνουν προτεραιότητα στη βιώσιμη συσκευασία.
  • Η αφοσίωση στο εμπορικό σήμα συνδέεται όλο και περισσότερο με την κοινωνική ευθύνη, με το 69% να πιστεύει ότι τα εμπορικά σήματα πρέπει να υποστηρίζουν μια αλλαγή στην υπεύθυνη προμήθεια, το 66% να προτιμά μάρκες που προσφέρουν στις τοπικές κοινότητες και το 71% να θέλει τα εμπορικά σήματα να υποστηρίζουν τους υπαλλήλους τους.
  • Πάνω από το 60% αναφέρει ισχυρότερα συναισθήματα σχετικά με την προμήθεια τροφίμων και τη διαφάνεια των συστατικών σε σύγκριση με πριν από πέντε χρόνια.
  • Το 60% στοχεύει στην υγιεινή διατροφή, ενώ οι ανησυχίες για την υγεία παρακινούν τους διατροφικούς περιορισμούς για το 53%. Αυτό δείχνει ότι η έμφαση στα οφέλη για την υγεία των βιώσιμων επιλογών θα μπορούσε να έχει καλύτερη απήχηση στη Gen Z.

«Η προτεραιότητα στον θετικό αντίκτυπο του κλίματος, συνεχίζοντας παράλληλα να πληρούμε τα αυστηρά πρότυπα ποιότητας, αποτελεί μέρος της ταυτότητάς μας στην Whole Foods Market. Δεν είναι μόνο αυτό που κάνουμε, αποτελεί μέρος της ταυτότητάς μας», δήλωσε ο Jason Buechel, Διευθύνων Σύμβουλος της Whole Foods Market. «Καθώς η Gen Z δημιουργεί υψηλότερη ζήτηση για προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον, συνεχίσαμε να αυξάνουμε τις προσπάθειές μας προς την κλιματικά έξυπνη γεωργία και τις υπεύθυνες πρακτικές προμήθειας. Αυτή η γενιά μου δίνει μεγάλη αισιοδοξία καθώς συνεχίζουμε να προστατεύουμε τα συστήματα τροφίμων μας για τις μελλοντικές γενιές»

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία