BACK TO
TOP
Food insider

Η ασιατική κουζίνα ανεβάζει ρυθμούς και διαμορφώνει τα μενού στη βιομηχανία τροφίμων

Οι ασιατικές κουζίνες αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη σημασία εις βάρος των παραδοσιακών ευρωπαϊκών αγαπημένων πιάτων, όπως τα γαλλικά και τα ιταλικά πιάτα, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της Unilever Food Solutions (UFS).

roujiamo--chinese-burger-

11
0

Η τρίτη ετήσια έκθεση Future Menus της UFS για το 2025 προσφέρει μια λεπτομερή ανάλυση των αναδυόμενων τάσεων στον κλάδο των υπηρεσιών τροφίμων.

Η κινεζική και η ιαπωνική κουζίνα κατατάχθηκαν μεταξύ των πέντε κορυφαίων παγκόσμιων αγαπημένων σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, ενώ η ζήτηση για κορεάτικες και μεξικάνικές γεύσεις ήταν επίσης σε άνοδο, σύμφωνα με τη μελέτη.

Τέσσερις τάσεις

Η έκθεση αποκάλυψε τέσσερις σημαντικές τάσεις που αναμένεται να διαμορφώσουν τη βιομηχανία των υπηρεσιών τροφίμων:

1. Η κουλτουρα του Street FoodΟι σεφ ανεβάζουν το street food σε υψηλότερα επίπεδα, δημιουργώντας προσφορές που κυμαίνονται από casual dining έως εκλεκτές γαστρονομικές εμπειρίες.

Αυτή η τάση καθοδηγείται ιδιαίτερα από τη Generation Z, με το 65% αυτού του δημογραφικού πληθυσμού να αναμένει οικονομικές αλλά υψηλής ποιότητας επιλογές για φαγητό. Οι σεφ ανταποκρίνονται ενσωματώνοντας κουζίνες όπως μεξικάνικη, ινδική, κορεάτικη και φιλιππινέζικη, και χρησιμοποιώντας προϊόντα, όπως οι σάλτσες Hellmann's για να βελτιώσουν τα πιάτα, όπως tacos, dumplings, bao buns και κορεάτικα corn dogs.

2. Κουζίνα χωρίς σύνορα: Η κουζίνα χωρίς σύνορα αντανακλά τη συνεχή συγχώνευση των γαστρονομικών παραδόσεων λόγω της παγκοσμιοποίησης και της μετανάστευσης.

Η έκθεση σημειώνει ότι το 76% των τουριστών αναζητά αυθεντικές γευστικές εμπειρίες, κάτι που ωθεί τους σεφ να συνδυάζουν γεύσεις, όπως η ενσωμάτωση μπαχαρικών της Νοτιοανατολικής Ασίας σε παραδοσιακά πιάτα όπως ζυμαρικά, μαγειρευτά και μπιφτέκια. Συστατικά, όπως το Knorr Professional Chicken Bouillon, χρησιμοποιούνται για να προσδώσουν μια στιβαρή ποιότητα umami στα πιάτα, επαναλαμβάνοντας έτσι τις κλασικές συνταγές.

3. Μαγειρικές ρίζες: Αυτή η τάση αναδεικνύει την εκ νέου ανακάλυψη λιγότερο γνωστών και παραδοσιακών συνταγών και συστατικών.Οι σεφ εξερευνούν τοπικές κουζίνες, όπως αυτές από το Χουνάν, τη Χώρα των Βάσκων και την Οαχάκα, μεταξύ άλλων.Μια διεθνής ομάδα 250 σεφ της UFS παρέχει πρακτικές οδηγίες, τεχνικές και συνταγές για να βοηθήσει τους επαγγελματίες να ενσωματώσουν αυτές τις γαστρονομικές παραδόσεις στις προσφορές τους.

4. Εξατομικευμένο δείπνο: Το "Diner Designed" ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών για εξατομικευμένες γευστικές εμπειρίες. Η έκθεση αποκαλύπτει ότι το 47% των καταναλωτών προτιμούν να διαθέσουν μεγαλύτερο μερίδιο των δαπανών τους σε εμπειρίες παρά σε υλικά αγαθά. Η UFS υποστηρίζει σεφ και επιχειρηματίες προσφέροντας εκπαίδευση, βοήθεια για την ανάπτυξη μενού και πρακτικά εργαλεία που επιτρέπουν την απρόσκοπτη ενσωμάτωση προσαρμοσμένων ιδεών για φαγητό.

Ο Star Chen, Διευθύνων Σύμβουλος της Unilever Food Solutions, εξήγησε ότι το Future Menus έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους σεφ να προσαρμοστούν στις εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών παρέχοντας πληροφορίες, έμπνευση και επαγγελματικά προϊόντα.

Μενού το μέλλοντος

Να σημειωθεί ότι η αναφορά Future Menus βασίζεται σε αναλύσεις 237.000 λέξεων-κλειδιών μαγειρικής αναζήτησης, 312 εκατομμυρίων ερωτημάτων αναζήτησης σε 21 χώρες, σχόλια από 250 σεφ UFS και 1.100 επαγγελματίες τροφίμων σε 20 αγορές, καθώς και σε αναφορές κλάδου και αναλύσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η Unilever Food Solutions δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 75 χώρες και αντιπροσωπεύει το 20% του Unilever’s Foods Business Group. Με μια ομάδα 250 σεφ, η UFS παρέχει ποιοτικά προϊόντα και γαστρονομική υποστήριξη στην παγκόσμια βιομηχανία τροφίμων.

Πηγή: ESM

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία