Σύμφωνα με το δημοσιευμένο ισολογισμό της εταιρείας, οι πωλήσεις υποχώρησαν στα 365,4 εκατ. ευρώ από 385 εκατ. ευρώ το 2014, με τις απώλειες να αγγίζουν τα 20 εκατ. ευρώ, τα λειτουργικά κέρδη περιορίστηκαν στα 34,6 εκατ. ευρώ από 41,9 εκατ. ευρώ (-17,4%) ενώ τα κέρδη μετά τους φόρους μειώθηκαν κατά 17,4%, φθάνοντας στα 7,5 εκατ. ευρώ από 10,3 εκατ. ευρώ που ήταν το 2014.
Σχολιάζοντας τα παραπάνω, η εταιρεία αναφέρει ότι η μείωση των αποτελεσμάτων αντικατοπτρίζει τη γενικότερη μείωση του συνόλου της κατανάλωσης στην αγορά, ενώ τονίζει πως παρά τις δυσκολίες κατάφερε να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά της και τα μερίδια αγοράς.
Υπογραμμίζει δε ότι φέτος προγραμματίζονται επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ.