
Οι παραγγελίες για τα ψώνια του σούπερ μάρκετ που φτάνουν στην πόρτα του καταναλωτή μέσα σε 30 λεπτά εδραιώθηκαν για τα καλά τους τελευταίους μήνες, αναπτύσσοντας κατά τουλάχιστον 14 δισ. τον τζίρο των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του delivery μέσα στο 2021.
Οι επενδυτές από την πλευρά τους βλέπουν σε μια παλιά αγορά, αυτήν της λιανικής, νέες ευκαιρίες που προκύπτουν από τις δεκαετίες στασιμότητας. Και πρόκειται για μια αγορά που αποτιμάται στα 2 τρισ. στην Ευρώπη και στα 1 τρισ. στις ΗΠΑ. Νεοφυείς επιχειρήσεις ανταγωνίζονται μεταξύ τους για να κάνουν πιο απλοϊκές τις πλατφόρμες για τους εκατοντάδες χιλιάδες νέους χρήστες που τις εντάσσουν στην καθημερινότητά τους, βλέποντας την χρηματιστηριακή τους αξία να αυξάνεται κατά μερικά δισ. ευρώ στο τέλος κάθε τριμήνου. Η νέα εποχή αγοράς τροφίμων έχει ήδη εδραιωθεί και το μότο είναι «πιο γρήγορα απ’ ό,τι μπορείς μόνος σου» σύμφωνα με σχετικό αφιέρωμα των Financial Times.