Η ελαφρά βελτίωση του επιχειρηματικού κλίματος οφείλεται για δεύτερη συνεχόμενη φορά, αποκλειστικά σε λιγότερο αρνητικές προσδοκίες για τους επόμενους έξι μήνες, ενώ η τρέχουσα κατάσταση της αγοράς υποβαθμίστηκε ξανά και αξιολογείται πλέον σε επίπεδο ρεκόρ.Η έρευνα επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά ότι οι άμεσοι πελάτες των κατασκευαστών, οι αντιπρόσωποι, δεν έχουν καταφέρει να μεταβιβάσουν τις πολυάριθμες παραγγελίες τους στους τελικούς πελάτες. Σύμφωνα με την έρευνα, τα αποθέματα των αντιπροσώπων παραμένουν σε πολύ υψηλά επίπεδα σε όλες σχεδόν τις ευρωπαϊκές αγορές.
Σε αυτό το πλαίσιο, παρά τις μικρές βελτιώσεις, δεν υπάρχει ακόμη καμία ευρωπαϊκή αγορά με θετικά επίπεδα εμπιστοσύνης από την πλευρά των κατασκευαστών. Οι αγορές που έχουν σημειώσει τη μεγαλύτερη πτώση μέχρι σήμερα, όπως η Ισπανία και η Ιταλία, βρίσκονται στην κορυφή της περιφερειακής κατάταξης, γεγονός που σημαίνει ότι λιγότεροι συμμετέχοντες στην έρευνα έχουν αρνητικές προσδοκίες τζίρου για αυτές τις χώρες τους επόμενους έξι μήνες. Αντιθέτως, η Γερμανία, η Αυστρία και άλλες χώρες της Κεντρικής Ευρώπης βρίσκονται στο χαμηλότερο άκρο αυτής της κατάταξης εμπιστοσύνης.