BACK TO
TOP
Πολιτισμός

Στο μικροσκόπιο της Ε.Ε οι δουλειές των influencer

Το μάρκετινγκ επιρροής δηλαδή μέσω influencer έχει γίνει πυλώνας της ψηφιακής οικονομίας, που αναμένεται να φτάσει σε παγκόσμια αξία 19,98 δισ. ευρώ το 2023.

gettyimages-1010046130

1
0

Τις επόμενες εβδομάδες, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι εθνικές αρχές του Δικτύου Συνεργασίας για την Προστασία των Καταναλωτών θα ελέγξουν τις διαδικτυακές αναρτήσεις για να εντοπίσουν μαρτυρίες και εγκρίσεις που παραπλανούν τους καταναλωτές.

Οι παράγοντες επιρροής που εμπλέκονται σε τακτική εμπορική δραστηριότητα, όπως συμφωνίες επωνυμίας για τη διαφήμιση προϊόντων ή υπηρεσιών, θεωρούνται έμποροι σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ για τους καταναλωτές.

Απαιτείται να αποκαλύπτουν τις διαφημίσεις με διαφανή τρόπο. Το αποτέλεσμα αυτής της σάρωσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα τροφοδοτήσει τον έλεγχο καταλληλότητας Digital Fairness που βοηθά στην αξιολόγηση του κατά πόσον απαιτείται νέα νομοθεσία για να γίνουν οι ψηφιακές αγορές εξίσου ασφαλείς με τις αγορές εκτός σύνδεσης.

Επιπλέον, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εγκαινιάζει σήμερα ένα Influencer Legal Hub. Σε αυτήν την πλατφόρμα, οι παράγοντες επιρροής και οι δημιουργοί περιεχομένου μπορούν να βρουν πληροφορίες σχετικά με τη νομοθεσία της ΕΕ στον τομέα των θεμιτών εμπορικών πρακτικών, κάτι που θα τους βοηθήσει να ακολουθήσουν τους κανόνες.

Ο Επίτροπος Δικαιοσύνης, Ντιντιέ Ρέιντερς, δήλωσε: «Η επιχείρηση των ινφλουένσερ ακμάζει και πολλοί καταναλωτές -συχνά νέοι ή ακόμα και παιδιά- εμπιστεύονται τις συστάσεις τους. Αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο, ωστόσο, συνοδεύεται από νομικές υποχρεώσεις. Οι παράγοντες επιρροής πρέπει επίσης να ακολουθούν δίκαιες εμπορικές πρακτικές και οι ακόλουθοί τους έχουν δικαίωμα σε διαφανείς και αξιόπιστες πληροφορίες. Το Influencer Legal Hub μας θα βοηθήσει όλους τους παράγοντες του κλάδου να κατανοήσουν τους κανόνες. Καλώ τους influencers να παίξουν δίπλα τους». Το Influencer Legal Hub παρέχει εκπαιδευτικά βίντεο με κινούμενα σχέδια και μια βιβλιοθήκη πόρων που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με ακαδημαϊκούς ειδικούς. Οι influencers μπορούν να μάθουν για τις νομικές τους υποχρεώσεις, ιδίως πότε, πού και πώς πρέπει να αποκαλύπτουν τις διαφημιστικές τους δραστηριότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τι αναμένεται να κάνουν σε σχέση με την επαγγελματική δέουσα επιμέλεια και ποια δικαιώματα έχουν οι καταναλωτές όταν αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες απευθείας από αυτούς.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία