
Υπερήφανοι όσο ποτέ άλλοτε νοιώθουν οι παραγωγοί της Ένωσης Παραγωγών, Συσκευαστών και Εξαγωγέων Αβοκάντο του Μεξικού (APEAM) για τις ποσότητες αβοκάντο που εξήγαγαν στις ΗΠΑ.
Το αβοκάντο αποτελεί φρούτο-σύμβολο του αμερικανικού θεσμού Super Bowl και σύμφωνα με το Ολοκληρωμένο Σύστημα Συγκομιδής Αβοκάντο (SICOA), από τη χώρα του Μεξικού «έφυγαν» 121.908 τόνοι αβοκάντο που προορίζονταν για τους αγώνες του Super Bowl, όγκος που ξεπέρασε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα των μεξικανών.
Οι λόγοι που έχουν κάνει το αβοκάντο τόσο δημοφιλές και τόσο αγαπητό στις ΗΠΑ είναι αφενός η υψηλή ποιότητα του παραγόμενου προϊόντος σε συνδυασμό με τα αυστηρά πρότυπα ασφαλείας που τηρούνται απαρέγκλιτα από τη χώρα του Μεξικού και αφετέρου η άρρηκτη αλυσίδα αξίας που στηρίζουν τα μέλη-βιομηχανίες αβοκάντο στο Michoacan του Μεξικού.
Η πολιτεία Michoacan του Μεξικού εξάγει το αβοκάντο της στις ΗΠΑ, τον Καναδά, σε ασιατικές χώρες (συμπεριλαμβανομένης της Κίνας και της Ιαπωνίας), σε 5 χώρες της κεντρικής και νότιας Αμερικής (συμπεριλαμβανομένης της Αργεντινής και της Χιλής) και σε 15 χώρες της Ευρώπης.