Μέχρι την παρουσίαση του νέου τρακτέρ και τη συμμετοχή του στο διαγωνισμό τεχνικής καινοτομίας, η εταιρεία New Holland δεν έχει σκοπό να δημοσιεύσει κάποια λεπτομέρεια σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου.
Από όσα είναι γνωστά μέχρις στιγμής πάντως, το τρακτέρ θα υιοθετεί το τελευταίας γενιάς σύστημα μετάδοσης τύπου CVT. Καινούργιος θα είναι και ο κινητήρας με τον οποίο θα εξοπλίζεται το μοντέλο, με τον FPT Stage V των 4,5 λίτρων να αποδίδει από 110 έως 140 ίππους ενώ με το νέο σύστημα T5.140 Auto Command η ισχύς αυξάνεται 20 ίππους παραπάνω από το τρέχον σύστημα T5.120 Electro.
Οι κριτές του διαγωνισμού καινοτομίας εντυπωσιάστηκαν με την εγκατάσταση κάτω από το καπό του συστήματος συνεχούς επεξεργασίας των καυσαερίων HI-eSCR2.
Εκεί βρίσκονται όλα τα υπόλοιπα στοιχεία που συμβάλλουν στην οικονομία καυσίμου και στην τήρηση των προδιαγραφών ρύπων όπως τοDOC, το πρόσθετο AdBlue, το σύστημα SCR με φίλτρο και ένα δεύτερο SCR συνδεδεμένο με έναν καταλύτη καθαρισμού, ο οποίος απομακρύνει τα υπολείμματα μικροσωματιδίων πριν από την εξαγωγή.
Οι διαστάσεις των νέων τρακτέρ της σειράς έχουν παραμείνει ίδιες και, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι ιδανικές για κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις.