
H Fendt «ρίχνει» τα Vario 300 στην αγορά διαθέσιµα σε 4 εκδόσεις ισχύος από 101 έως 132 ίππους (Vario 310-313), τα οποία µε τις «µαζεµένες» τους διαστάσεις έχουν γίνει τα «καµάρια» του χαρτοφυλακίου της εταιρείας. Το πρόσφατο φρεσκάρισµα της σειράς περιλαµβάνει αναβαθµίσεις περισσότερο τεχνολογικής σκοπιάς.
Μέσα στην καµπίνα τα Vario διαθέτουν πλέον οθόνη Varioterminal των 7 ιντσών µέσω της οποίας δίνεται η δυνατότητα εκτέλεσης σχεδόν όλων των λειτουργιών, συµπεριλαµβανοµένων ακόµη και αυτών του ISObus (εξαρτήµατα που είναι συµβατά µε το ISObus χειρίζονται από το Varioterminal).
∆ίπλα σε αυτό έρχεται να προστεθεί και το Variotronic, ο «φύλακας άγγελος» στη στροφή στο κεφαλάρι. Οι κινητήρες των Vario 300 δουλεύουν σε χαµηλές στροφές, έχουν χωρητικότητα 4,4 λίτρων και, σύµφωνα µε την εταιρεία, είναι εξελιγµένοι και πολύ ανταγωνιστικοί στη κατηγορία τους λόγω ροπής και κατανάλωσης.
Χάρη στο νέο σύστηµα ψύξης και το µεγαλύτερης χωρητικότητας φίλτρο αέρα η κατανάλωση καυσίµου δείχνει µειωµένη στα συγκριτικά τεστ των µοντέλων. Παράλληλα, µε τη χρήση του πρόσθετου υγρού καυσίµου AdBlue και τον καταλύτη οξείδωσης του πετρελαίου (DOC), τα 300άρια µε το σύστηµα άµεσου ψεκασµού καυσίµου αφήνουν µικρό αποτύπωµα στο περιβάλλον, συµµορφωµένα πλέον και µε τα πρότυπα ρύπων Stage 4.
Αναλυτικό ρεπορτάζ την εφημερίδα Agrenda που κυκλοφορεί το Σάββατο 19 Ιανουαρίου μαζί με το περιοδικό «Ελαίας Καρπός»