
Το λεωφορείο κινήθηκε στους δρόμους της Αθήνας με τις μπαταρίες του, αθόρυβα, με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα και δυνατότητα μεταφοράς 58 επιβατών (22 καθήμενοι). Με ωραίο σχεδιασμό και δυνατούς χρωματικούς συνδυασμούς, το BYD έγινε γρήγορα πόλος βλεμμάτων.
Με αλουμινένιο αμάξωμα (λιγότερο βάρος), ηλεκτροκινητήρες στις πλήμνες των τροχών με ισχύ 180 (2Χ90) kW (250 ίπποι), ροπή 350 Nm άμεσα διαθέσιμη από το ξεκίνημα του λεωφορείου και με δύο μόνο ώρες χρόνο φόρτισης μπαταριών, το αστικό ηλεκτρικό BYD έχει τη δυνατότητα να καλύψει μέχρι και 200 χιλιόμετρα χωρίς επαναφόρτιση. Έτσι, μετά από μια πλήρη φόρτιση τη νύχτα στο αμαξοστάσιο, έχει τη δυνατότητα εκτέλεσης των δρομολογίων μιας ολόκληρης βάρδιας, καταργώντας την ανάγκη εγκατάστασης έξτρα φορτιστών στις αφετηρίες ή σε άλλα σημεία. Επίσης, το «αναγεννητικό» σύστημα των φρένων του μετατρέπει ένα μέρος της κινητικής ενέργειας σε ηλεκτρική, την οποία αποθηκεύει στις μπαταρίες συμβάλλοντας στην αύξηση της ακτίνας λειτουργίας του λεωφορείου.
Αναλυτικό ρεπορτάζ στην Agrenda που κυκλοφορεί μαζί με το Ελαίας Καρπός, το Σάββατο 13 Απριλίου