Στην γραμμή παραγωγής μπήκε η νέα ναυαρχίδα θεριζοαλωνιστική Lexion 8900 της Claas, για την οποία, όπως δηλώνει ένας από τους υπεύθυνους προϊόντων, ο Adam Hayward, θα χρειαστεί ειδική κατάρτιση για την ολοκληρωμένη και αποτελεσματική λειτουργία της, καθώς διαθέτει μια πληθώρα από νέα συστήματα. Η νέα σειρά 8900 αποτελείται από 5 μοντέλα εκ των οποίων τα δύο θα διαθέτουν 5 και 6 βαδιστικά συστήματα (θα τα διατηρήσει ως εκδόσεις η Claas μέχρι το 2021) και τα άλλα δύο θα είναι υβριδικά.
Ποια είναι λοιπόν τα χαρακτηριστικά των υβριδικών μοντέλων; Η μεγαλύτερη διαφορά βρίσκεται στο σύστημα APS με τη διάμετρο του τυμπάνου αλωνίσματος να έχει αυξηθεί από τα 600 χιλιοστά στα 755 διαθέτοντας τώρα 10 ξύστρες αντί για 8. Το τύμπανο διαχωρισμού έχει γίνει επίσης 600 χιλιοστά, το κοίλο μέρος είναι μεγαλύτερο και αυτό φέρνει με τη σειρά του μια πιο άμεση αλλά και ταχύτερη ροή καλλιέργειας για μειωμένες ζημιές από το άχυρο αλλά και πιο ομαλή ορή-διανομή του υλικού στους ρότορες.
Ένα σύστημα καθαρισμού 4D μπορεί να κάνει εναλλαγή από το αριστερό στο δεξιά πτερύγιο ανεξάρτητα για πιο ομοιόμορφη ροή του υλικού στο σημείο κοσκινίσματος. Εντυπωσιακοί είναι οι αριθμοί όταν μιλάμε και για την χωρητικότητα των κάδων της Lexion 8900, αφού η εταιρεία δίνει την προαιρετική επιλογή ενός κάδου χωρητικότητας 18.000 λίτρων.
Η κατασκευάστρια τοποθέτησε ένα νέο σύστημα μετάδοσης κινησης στην ναυαρχίδα Lexion 8900, παρόμοιο με εκείνο που χρησιμοποιείται στα μοντέλα Jaguars, με δύο ιμάντες λιγότερους από τα άλλα μοντέλα. Ένα καινοτόμο σύστημα που βρίσκεται φυσικά στη νέα σειρά Lexion είναι το Dynamic Power, που προσαρμόζει την χαρατογράφηση του κινητήρα στις απαιτήσεις του μηχανήματος, οι οποίες είναι ανάλογες του φορτίου.
Αυτό σημαίνει πως σε μικρά φορτία η χαρτογράφηση προσαρμόζεται, ο κινητήρας «χαλαρώνει» και η εξοικονόμηση καυσίμου αυξάνεται. Μέσα στην καμπίνα η κύρια αλλαγή εντοπίζεται στο νέο υποβραχιόνιο που προέρχεται από τα μοντέλα Tucano και κάνει τον χειρισμό ακόμη πιο διαισθητικό.