BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Η χαρά του κιβωτίου CVT ήρθε στα Landini των 100-140 ίππων

Το Landini 6C V-Shift κινείται από έναν κινητήρα Stage IV 4,5 λίτρων του ομίλου FPT Industrial που θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις: με 114, 121 και 130 ίππους.

Landini-Serie-5

Βασίλης Σοφός

5
0

Με κιβώτιο συνεχών μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT εξοπλίζει τώρα η Landini τα μέχρι πρότινος τρακτέρ της Σειράς 6C. Το νέο μοντέλο η κατασκευάστρια το ονομάζει Landini 6-145C LS και θα είναι διαθέσιμο με το νέο κιβώτιο V-Shift που προσφέρει μεγαλύτερη ευκολία κατά την οδήγηση σε εργασίες με φορτωτή, με παρελκόμενο ή κατά την έλξη τρέιλερ, διανομέα και άλλων ρυμουλκούμενων μηχανημάτων.

Για ενισχυμένη δύναμη, το σύστημα Dual Power ενεργοποιείται αυτόματα από τη στιγμή που στο τρακτέρ συνδέεται ένα εξάρτημα και απαιτείται το pto αλλά και όταν ο χειριστής οδηγεί σε δρόμο, με τις ιπποδυνάμεις να αυξάνονται σε 121, 133 και 140 ίππους αντίστοιχα.

Το κιβώτιο V-Shift είναι κατασκευασμένο από την Landini (Argo Tractors) στο εργοστάσιο της Ιταλίας και σχεδιασμένο, όπως αναφέρει η ίδια η κατασκευάστρια, για να παρέχει ευκολία χρήσης σε όλες τις συνθήκες εργασίας. Το κιβώτιο V-Shift είναι διαθέσιμο στο στάνταρτ εξοπλισμό των εκδόσεων LS, πράγμα που σημαίνει πως διαθέσιμο είναι και το υδραυλικό σύστημα μεταβλητής απόδοσης με αισθητήρα φόρτωσης και ροή 110 λίτρα/λεπτό.


Το νέο Landini 6-145C LS με κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης V-Shift.

Μάλιστα λόγω του ότι για το σύστημα διεύθυνσης και τα υπόλοιπα βοηθήματα- όπως είναι το σύστημα τετραδιεύθυνσης και ο συμπλέκτης του pto- χρησιμοποιείται ξεχωριστή αντλία, η κυρίως αντλία είναι διαθέσιμη για τον οπίσθιο σύνδεσμο (ικανότητα ανύψωσης 5400 κιλών), προαιρετικά για τον μπροστινό (ικανότητα ανύψωσης 2500 κιλών) και για τις βαλβίδες των καρουλιών. Από την άλλη πλευρά, οι μηχανικές βαλβίδες είναι στάνταρντ αλλά υπάρχουν και ηλεκτρονικές με ρυθμίσεις χρόνου και ροής που γίνονται μέσω οθόνης αφής. Η τελευταία χρησιμοποιείται και για τις επιλογές της μετάδοσης, που μπορούν να αλλάζουν ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης.

Οι εκδόσεις των Landini που έχουν τελική ταχύτητα 40 χλμ.ώρα διαθέτουν προαιρετικά ανάρτηση καμπίνας και αξόνων αλλά τα ίδια συστήματα έρχονται στον στάνταρντ εξοπλισμό των εκδόσεων με τα 50 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας (συμπεριλαμβανομένων και μπροστινών δισκόφρενων).

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία