Tον όρο «IVT -Infinitely Variable Transmission» χρησιμοποιεί η John Deere για το νέο ήδη βραβευμένο ηλεκτρομηχανικό σύστημα μετάδοσης με το οποίο θα εφοδιάσει τα αναβαθμισμένα τρακτέρ της Σειράς 8R.
Το «απεριόριστα μεταβαλλόμενων σχέσεων» κιβώτιο της κατασκευάστριας κάνει πέρα τα υδραυλικά μοτέρ και υιοθετεί τα ηλεκτρικά τα οποία θα μπορούν να παράγουν μάλιστα μια ηλεκτρική ισχύ 100kW για εξωτερική χρήση. Πιο συγκεκριμένα, η John Deere συνεργάστηκε με την εταιρεία κατασκευής τρέιλερ Joskin ώστε να μας δείξει πώς μπορεί να αξιοποιήσει την ισχύ των 100kW που θα παράγει το ηλεκτρικό μοτέρ μέσω της μετάδοσης.
Η ηλεκτρική ισχύς των 100kw που παράγεται από τη μετάδοση του John Deere 8R θα περνά στους άξονες του ρυμουλκούμενου, προσφέροντας αυξημένη πρόσφυση εν κινήσει.
Στην έκθεση Agritechnica, η Joskin, η οποία ονομάζει το σύστημα E-Drive, θα παρουσιάσει έναν τροποποιημένο τρέιλερ, οι δύο πίσω άξονες του οποίου θα τροφοδοτούνται ηλεκτρικά. Σύμφωνα με την John Deere, τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η νέα τεχνολογία στο ρυμουλκούμενο είναι η σημαντική αύξηση της πρόσφυσης και η μειωμένη ολίσθηση. Από την άλλη πλευρά όμως, τα τρακτέρ που θα εφοδιάζονται με την ηλεκτρομηχανική μετάδοση θα επωφεληθούν από την βελτιωμένη απόδοση του κιβωτίου και το μειωμένο κόστος συντήρησης.