BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Τη «χρυσή τομή» βρίσκει η Massey Ferguson με τους νέους ελκυστήρες 4700 M

Η Massey Ferguson ανακοινώνει το λανσάρισμα της νέας Σειράς ελκυστήρων MF 4700 M, που περιλαμβάνει τρία νέα μοντέλα με ιπποδύναμη από 82 έως 100 ίππους. Όλα διατίθενται προαιρετικά με ένα ολοκαίνουργιο κιβώτιο ταχυτήτων Dyna-2, 24 x 24 Powershift.

Massey_Ferguson_4000_series-0929

Βασίλης Σοφός

2
0

Τα νέα μοντέλα της Σειράς 4700 M των μεσαίας ιπποδύναμης ελκυστήρων λανσάρει η Massey Ferguson, η οποία κρατά τον πήχη ψηλά ακόμη και στα μικρά της μηχανήματα. Αυτό τουλάχιστον δείχνει η νέα Σειρά 4700 M που προσφέρει το σωστό συνδυασμό προδιαγραφών, άνεσης και τιμής για τους πελάτες που επιδιώκουν να κάνουν τη δουλειά τους αποτελεσματικά και αποδοτικά. Οι χρήστες μπορούν να προσαρμόζουν τα τρακτέρ τους σύμφωνα με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις και ανάγκες τους, με επιλογές που αυξάνουν τις επιδόσεις, όπως το ολοκαινουργιο σύστημα μετάδοσης Dyna-2 Powershift με «Speedmatching».

Τα νέα μοντέλα παραλαμβάνουν τη σκυτάλη από την υπάρχουσα Σειρά MF 4700 και αντλούν ισχύ από τους τρικύλινδρους τελευταίας γενιάς κινητήρες 3,3 λίτρων AGCO Power Stage V, που αποδίδουν 82, 92 και 100 ίππους. Ο νέος ελκυστήρας MF 4710 M 100 ίππων βρίσκεται τώρα στην κορυφή της γκάμας ενώ το προηγούμενο μοντέλο των 75 ίππων δεν διατίθεται πλέον. Όλα τα τρακτέρ της νέας Σειράς διατίθενται με καμπίνες ή χωρίς (η έκδοση με τους 100 ίππους είναι διαθέσιμη μόνο με καμπίνα.

Το κιβώτιο Dyna-2 της Massey Ferguson διατίθεται προαιρετικά σε όλη τη σειρά. Διαθέτει λειτουργία «Speedmatching», στο βασικό εξοπλισμό καθώς επίσης και την επιλογή Brake-to-Neutral. Η κατασκευάστρια μάς λέει ότι εναλλακτικά οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν το υπάρχον, υψηλής τεχνολογίας κιβώτιο 12 x 12, με μηχανική επιλογή κατευθύνσης (ρεβέρσα) ή προαιρετικά με ηλεκτροϋδραυλική επιλογή κατεύθυνσης (ρεβέρσα) , «Powershuttle».

Τα χαρακτηριστικά της Σειράς MF 4700 M

-Νέοι, ειδικά σχεδιασμένοι και κατασκευασμένοι γεωργικοί ελκυστήρες μεσαίας ιπποδύναμης με 82, 92 και 100 ίππων οι οποίοι διαθέτουν τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες κινητήρων, κιβωτίων και μετάδοσης είναι διαθέσιμοι με καμπίνες μεγάλης ανέσης ή σε εκδόσεις ανοικτού τύπου 

-Δοκιμασμένος, τρικύλινδρος κινητήρας 3.3 L AGCO Power, ο οποίος πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Stage V με καινοτόμα τεχνολογία All-In-One SCR

-Νέο κιβώτιο Dyna-2 powershift, με στάνταρ Powershuttle (ηλεκτρουδραυλική ρεβέρσα) και Speedmatching. Αυτό προσφέρει 24 x 24 ταχύτητες από έξι γρανάζια σε δύο σειρές με μπουτόν ελέγχου της αποσύμπλεξης και του συστήματος δύο βημάτων powershift. Το Brake-To-Neutral είναι μία ακόμα προαιρετική επιλογή για ευκολότερη λειτουργία του τρακτέρ 

-Νέο στυλ, νέο ταμπλό και ανθεκτικότερες ζάντες 

Σύγχρονη τεχνολογία κινητήρων προδιαγραφών Stage V

Προηγμένοι, τρικύλινδροι κινητήρες 3,3 L AGCO Power χρησιμοποιούνται στους νέους γεωργικούς ελκυστήρες MF 4700 M. Χρησιμοποιώντας common rail, ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου και τέσσερις βαλβίδες/κύλινδρο πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Stage V με τo καινοτόμο σύστημα All-In-One της Massey Ferguson.

Πέραν της επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής - Selective Catalytic Reduction (SCR) και ενός οξειδωτικού καταλύτη πετρελαίου - Diesel Oxidation Catalyst (DOC), το All- In-One διαθέτει επιπλέον καταλύτη αιθάλης - Soot Catalyst (SC) για τον έλεγχο των καυσαερίων. Έξυπνα τοποθετημένο κάτω από την καμπίνα ή την πλατφόρμα, δεν επηρεάζει συνεπώς καθόλου την ορατότητα. Καθώς ο καταλύτης αιθάλης (Soot Catalyst) χρειάζεται κάθε τόσο αναγέννηση, αυτό επιτυγχάνεται μέσω ενός διακόπτη στην πλευρική κονσόλα (δεξιά πλευρά). Αντίθετα με άλλα συστήματα, η διαδικασία αυτή δεν καταναλώνει επιπλέον diesel προς όφελος της οικονομίας.

Το προαιρετικό κιβώτιο Dyna-2

Όλα τα τετρακίνητα μοντέλα της Σειράς MF 4700 M διατίθενται προαιρετικά με το νέο κιβώτιο Dyna-2 της Massey Ferguson με Powershuttle και Speedmatching. Αυτό το κιβώτιο 2 βημάτων προσφέρει 24F X 24R (24 εμπρός X 24 όπισθεν ταχύτητες) μέσω έξι γραναζιών σε δύο σειρές – παρέχοντας έντεκα βασικές λειτουργικές ταχύτητες.

Το σύστημα Hi-Low προσφέρει δύο ταχύτητες powershift που επιλέγονται μέσω ενός διακόπτης στο πλάι του επιλογέα – κάτω από το οποίο υπάρχει και ένας διακόπτης αποσύμπλεξης για ευκολότερο έλεγχο των αλλαγών. Οι ταχύτητες του Powershift μπορούν επίσης να αλλάζουν μέσω ενός μοχλού, τοποθετημένου στην κονσόλα που βρίσκεται στη δεξιά πλευρά. Ο μοχλός είναι πρακτικός όταν ο χειριστής δεν χρησιμοποιεί τον επιλογέα ταχυτήτων, για παράδειγμα κατά την οπισθοπορεία.

Η λειτουργία Speedmatching, που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό, επιλέγει αυτόματα το σωστό βήμα ανάλογα με την ταχύτητα κατά τη διαδικασία αλλαγής των σχέσεων και ενεργοποιείται από ένα διακόπτη στην κονσόλα, στην δεξιά πλευρά. Σύμφωνα με την εταιρεία, το Dyna-2 προσφέρει μέγιστη ταχύτητα 40χλμ./ώρα σε μόλις 1.850 σ.α.λ. Εναλλακτικά, το σύγχρονο κιβώτιο 12 x 12 της Massey Ferguson προσφέρεται στο βασικό εξοπλισμό. Ειδικά σχεδιασμένο για τρακτέρ μεσαίας ιπποδύναμης, μπορεί να εφοδιάζεται με μηχανική ρεβέρσα ή ηλεκτρουδραυλική ρεβέρσα (Powershuttle) για ευκολότερη οδήγηση.

Brake-to-Neutral για ευκολότερες εργασίες

Το Brake-To-Neutral διατίθεται προαιρετικά και για τα δύο κιβώτια Dyna-2 και 12 X 12 Powershuttle. Ενεργοποιείται από ένα διακόπτη στην κονσόλα, και λειτουργεί ταυτόχρονα το συμπλέκτη, όταν είναι πατημένο το πεντάλ του φρένου. Αυτό το σύστημα ελέγχου, όπως αναφέρει η Massey Ferguson, διευκολύνει και βελτιώνει το έργο του φορτωτή, επιτρέποντας στους χειριστές να χρησιμοποιούν ένα πεντάλ για φρένο και αποσύμπλεξη ταυτόχρονα.

Περαιτέρω βελτιώσεις

Η Σειρά MF 4700 M υιοθετεί τη νέα σχεδίαση της οικογένειας της Massey Ferguson, που λανσάρει τη νέα μάσκα σε σχήμα κύματος, ενσωματώνοντας μία σύγχρονη μπάρα φώτων στην κορυφή. Όλες οι νέες λειτουργίες εμφανίζονται και παρακολουθούνται σε ένα αναβαθμισμένο ταμπλό που περιλαμβάνει εικονίδια για τα νέα χαρακτηριστικά όπως η κατάσταση του Καταλύτη Αιθάλης, το Powershift Hi ή Low και η ενεργοποίηση του Brake-to-Neutral. Αναβαθμισμένες είναι και οι νέες ζάντες – μπροστά και πίσω – για βελτίωση της αξιοπιστίας και δυνατότητα τοποθέτησης μιας ευρείας γκάμα διαστάσεων ελαστικών. Οι διαδικασίες συντήρησης και επισκευών απλοποιούνται με την προσθήκη μιας νέας τυποποιημένης θύρας σύνδεσης Repair & Maintenance Information (RMI) για τη σύνδεση διαγνωστικών εργαλείων.

Επίσης, ενας διακόπτης απομόνωσης μπαταρίας, ο οποίος ενεργοποιείται αυτόματα όταν ο χειριστής σβήνει τον ελκυστήρα, είναι διαθέσιμος στον προαιρετικό εξοπλισμός. Μια λειτουργία επιστροφής Ελεύθερης Ροής (Free Flow) διατίθεται επιπλέον για τρακτέρ εξοπλισμένα με υδραυλικές βαλβίδες εξωτερικών χρήσεων και διαχωριστή ροής. Να σημειωθεί ότι η νέα Σειρά 4700 M της Massey Ferguson αποτελεί συνέχεια του λανσαρίσματος της Σειράς MF 5700 M στην περσινή Έκθεση Agritechnica. Το διακριτικό «M» συμβολίζει το «medium specification», που ξεχωρίζει αυτές τις σειρές από τα μοντέλα ανώτερων προδιαγραφών «S» στις Σειρές MF 5700 S, MF 6700 S, MF 7700 S και MF 8700 S.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία