
Το υβριδικό Eox-175, που κινείται με κινητήρα πετρελαίου αλλά και ηλεκτρικό, διανύει τα πρώτα του μέτρα. Οι φωτογραφίες δείχνουν ότι το τρακτέρ οδηγείται μέσα στο εργαστήριο, στην πόη Άρνχεμ της Ολλανδίας. Το μηχάνημα θα δοκιμαστεί στο πεδίο κατά την επόμενη περίοδο, με την H2Trac να θέλει να κατασκευάσει άλλα επτά τέτοια υβριδικά τρακτέρ.
Να σημειωθεί ότι το Δεκέμβριο του 2019, ο διευθυντής της MTT Tractors, Paul van Ham ανακοίνωσε τον διάδοχο του πετρελαιοκίνητου MultiToolTrac. Η νέα παραλλαγή είναι μικρότερη, ελαφρύτερη και πιο ευέλικτη από τις δύο πρώτες εκδόσεις.
Η παραγωγή εξελίχθηκε σταθερά έως ότου η MTT Tractors κήρυξε πτώχευση την 1η Μαΐου 2020. Στη συνέχεια, η MTT Tractors εξαγοράστηκε από την H2Trac και η παραγωγή συνεχίστηκε με το πρωτότυπο του Eox-175 να έχει πλέον ολοκληρωθεί.
Το Eox-175 είναι ένα ιδιαίτερο τρακτέρ με καινοτομίες που φέρουν, κατά κάποιον τρόπο, την επανάσταση στον τρόπο που ο χειριστής εργάζεται. Το σύστημα CTF που διαθέτει το νέο τρακτέρ της H2Trac έχει μεταβλητό πλάτος τροχιάς από 2,25 έως 3,20 μέτρα. Αυτό επιτρέπει στον χειριστή να εργάζεται σε όλα τα συστήματα καλλιέργειας.
Ανάλογα με τα εργαλεία, ένα πλάτος ίχνους 2,25, 2,50 ή 3,00 μέτρων καθιστά λοιπόν το τρακτέρ αποτελεσματικό για πολλές καλλιέργειες, με την προσαρμογή να γίνεται πολυ εύκολα, όπως τονίζει η εταιρεία. Με τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος -70 εκατοστά-, είναι ικανό να περάσει πάνω από οποιαδήποτε καλλιέργεια χωρίς ζημιά.
Ο ηλεκτρικός κινητήρας ελέγχεται επίσης ηλεκτρονικά. Αυτό έχει πολλά πλεονεκτήματα. Ο έλεγχος και η παρακολούθηση όλων των εργασιών μπορεί να ρυθμιστεί με ακρίβεια και αυτό σημαίνει ότι το μηχάνημα λειτουργεί πολύ ομαλά και ότι το PTO μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα μεταξύ 0-1000 σ.α.λ.
Ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης
Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι ισχυρότερος, ομαλότερος και απαιτεί λιγότερη συντήρηση από έναν με CVT, λέει η νέα κατασκευάστρια. Οι τροχοί και το PTO μπορούν να λειτουργούν 100% με ακρίβεια και ανεξαρτησία ενώ με το χειριστήριο ελέγχονται όλα με απλότητα. Και επειδή το 60% του βάρους βρίσκεται στον μπροστινό άξονα, δεν χρειάζεται ποτέ μπροστινό έρμα. Σημειωτέον ότι η εταιρεία θα διαθέσει τα μοντέλα με κινητήρα πετρελαίου, βιοαερίου ή CNG και, στο εγγύς μέλλον, θα υπάρχει μια έκδοση υδρογόνου.