BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Τις δυνατότητες του 5G θα προσφέρει πρώτη στη γεωργία η John Deere

Αν και τα τρακτέρ της John Deere συνεργάζονται επί του παρόντος με την συνδεσιμότητα LTE, η εταιρεία σκοπεύει να ενσωματώσει το 5G στα μελλοντικά της τρακτέρ, δίνοντας σε παραγωγούς και μηχανήματα ένα πλήθος νέων δυνατοτήτων που ανοίγονται.

EJAZ8nsX0AAWiD6

Βασίλης Σοφός

2
0

Πλήρως αυτόνομα τρακτέρ και μάλιστα κατασκευάζοντας το δικό της ιδιωτικό δίκτυο σύνδεσης 5G σκοπεύει σύντομα να προσφέρει σε παραγωγούς πολλών περιοχών η John Deere, ανοίγοντας νέους δρόμους στην ορθή αξιοποίηση των ασύρματων δικτύων στον γεωργικό κλάδο.

Εκτός από τη συνεργασία με φορείς εκμετάλλευσης για να αποκτήσουν ευρύτερη κάλυψη 5G για τα συνδεδεμένους τρακτέρ, η John Deere σχεδιάζει να κατασκευάσει ιδιωτικά δίκτυα 5G χρησιμοποιώντας άδειες ασύρματου φάσματος που κέρδισε το περασμένο φθινόπωρο σε δημοπρασία.



Η εταιρεία πλήρωσε περίπου 550.000 δολάρια για πέντε άδειες σε κομητείες στο Ιλινόις και την Αϊόβα, και σκοπεύει να χρησιμοποιήσει αυτές τις άδειες για την κατασκευή ιδιωτικών δικτύων 5G το 2022 και να τις χρησιμοποιήσει για την κατασκευή και την ανάπτυξη των εφαρμογών της.

Όπως είναι αναμενόμενο, η γρηγορότερη απόκριση και το πρόσθετο εύρος ζώνης που υπόσχεται το 5G θα επιτρέψουν στους αγρότες να έχουν τελικά πλήρως αυτόνομα τρακτέρ χωρίς να χρειάζεται ανθρώπινο χέρι. Ωστόσο, για να φτάσει σε αυτό το σημείο, το τρακτέρ θα πρέπει να μεταδώσει τεράστια ποσότητα δεδομένων που θα πρέπει να υποβληθούν σε επεξεργασία γρήγορα και με ακρίβεια.

Βέβαια και τώρα το LTE συλλέγει δεδομένα για τις καλλιέργειες και την απόδοση του αγρότη, καθώς και δεδομένα για το τρακτέρ. Έτσι, όσοι το επιθυμούν μπορούν να συνδεθούν εξ αποστάσεως με τον αντιπρόσωπο του τρακτέρ και να λάβουν βοήθεια για συντήρηση ή επίλυση ενός προβλήματος. Η ικανότητα αυτή ήταν μάλιστα ιδιαίτερα κρίσιμη το 2020 λόγω της πανδημίας του Covid-19, όταν πελάτες χρειάζονταν βοήθεια από τους αντιπροσώπους τους, αλλά δεν τους ήθελαν στην καμπίνα του τρακτέρ.



Ακόμη, τα τρακτέρ με τη δυνατότητα του GPS της εταιρείας είναι αυτοκινούμενα, όμως ο χειριστής πρέπει ακόμη να βρίσκεται στην καμπίνα. «Το κάνουμε αυτό εδώ και 20 χρόνια» λέει ο Lane Arthur, αντιπρόεδρος δεδομένων, εφαρμογών και ανάλυσης στοιχείων στη John Deere. Ο Arthur είπε ότι μίλησε πρόσφατα με έναν από τους πελάτες του John Deere στη Βόρεια Ντακότα, ο οποίος του είπε ότι δεν χρειάζεται να αγγίξει το τιμόνι στο τρακτέρ για περισσότερες από τέσσερις ώρες.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία