Μέσα σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο τοπίο, όπου το παγκόσμιο πρόγραμμα γεωργικών εκθέσεων έχει διακοπεί, η CNH Industrial έχει επινοήσει έναν εξαιρετικά καινοτόμο τρόπο επανασύνδεσης με τους πελάτες της και το ευρύτερο κοινό από όλο τον κόσμο.
Το Youniverse, η πρώτη ψηφιακή έκθεση γεωργικών μηχανημάτων που σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις ανάγκες του καταναλωτή, δεν είναι απλώς μια άλλη ζωντανή εκδήλωση ή ένας εικονικός εκθεσιακός χώρος, αλλά μια εντυπωσιακή εμπειρία ψυχαγωγίας, λέει η CNH.
Πρόκειται για μια εξειδικευμένη πλατφόρμα που χρησιμοποιεί τεχνολογία αιχμής, σχεδιασμένη ειδικά για αγρότες, εργολάβους και εμπόρους, ώστε να παρέχει μια εικονική πύλη για τις μάρκες του γεωργικού κλάδου της CNH Industrial: των Case IH, STEYR και New Holland. Ωστόσο, εκεί θα βρίσκεται τόσο η κατασκευάστρια FPT Industrial όσο και η νέα μπράντα του ομίλου,AgXtend.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το Youniverse είναι εύκολα προσβάσιμο από τον πλήρως διαδραστικό ιστότοπο όσο και από όλες τις κινητές συσκευές που επιτρέπουν στον ενδιαφερόμενο να παραμείνει συνδεδεμένος. Οι μάρκες του ομίλου CNH Industrial θα καλωσορίσουν κάθε επισκέπτη στα δικά τους ξεχωριστά περιβάλλοντα, όπου «μια σειρά εικονικών τοπίων και προϊόντων θα τους οδηγήσει σε ένα ταξίδι προοδευτικής ανακάλυψης».
Αυτή η διαισθητική και πρωτοποριακή πλατφόρμα θα επιτρέψει στους χρήστες να ανακαλύψουν σειρές προϊόντων, να μάθουν για τις τεχνολογικές τάσεις της γεωργίας και να αλληλεπιδράσουν με ειδικούς της κάθε φίρμας. Ακόμη, διαθέσιμη θα είναι και μια σειρά από συναρπαστικά διαδικτυακά σεμινάρια, αποκλειστικές συνεντεύξεις και ομιλίες που θα μεταδοθούν στο αποκλειστικό, διαδικτυακό τηλεοπτικό κανάλι Youniverse. Αυτό θα περιλαμβάνει περιεχόμενο από εμπειρογνώμονες εταιρειών, κορυφαίους γεωργικούς οργανισμούς, όπως ο CEMA και ο DLG αλλά και από εκπρόσωπους αγροτροφικών προϊόντων.