Η Agrotech S.A. μέσα από την ολοκαίνουργια ιστοσελίδα της www.Deere.gr, παρουσιάζει το «John Deere Connected Support», εκεί όπου οι τεχνικοί μπορούν με τη συγκατάθεση του πελάτη να αποκτήσουν εξ αποστάσεως πρόσβαση στα μηχανήματα για να εντοπίσουν πιθανά σφάλματα εγκαίρως, να διορθώσουν σφάλματα που μπορεί να γεννήσουν προβλήματα και να βοηθήσουν τους χειριστές να εγκαταστήσουν ή να προσαρμόσουν τα μηχανήματά τους. Αυτό φυσικά βοηθάει στην εξοικονόμηση χρόνου από μια πιθανή επίσκεψη στο συνεργείο ενώ επιτρέπει στους εμπόρους να διατηρούν την απαραίτητη απόσταση τους από τους πελάτες.
Συνολικά, η υπηρεσία Connected Support αποτελείται από δύο συστήματα: το πρώτο είναι το «Proactive Response System» (Σύστημα Προληπτικής ανταπόκρισης) το οποίο παρέχει στους αντιπροσώπους, σε μόνιμη βάση, πληροφορίες και προειδοποιήσεις σχετικά με την κατάσταση των μηχανημάτων.
Το δεύτερο βασικό σύστημα είναι εκείνο της απομακρυσμένης υποστήριξης «Remote Support System» που παρέχει στους αντιπροσώπους πρόσβαση στο τερματικό της καμπίνας του κάθε μηχανήματος. Ειδικότερα, το ολοκληρωμένο σύστημα τηλεματικής αποδεικνύει πως η συνδεσιμότητα αποδίδει, προσφέροντας έξυπνους αλλά και κερδοφόρους τρόπους εργασίας.
Από την μία, με το Operations Center (Κέντρο Επιχειρήσεων), ο χρήστης μπορεί να προγραμματίσει την εργασία από πριν και να στείλει όλες τις κατάλληλες πληροφορίες εργασίας απευθείας σε μεμονωμένα μηχανήματα. Αυτό εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο μειώνοντας τυχόν καθυστερήσεις ή τυχόν σφάλματα του χειριστή.
Επιπλέον, έχει την δυνατότητα να ελέγχει τις τοποθεσίες και την κατάσταση των μηχανημάτων του σε πραγματικό χρόνο και να λάβει καλύτερες, εξυπνότερες οικονομικότερες και πιο έγκυρες αποφάσεις. Μπορεί ακόμη και να μοιραστεί δεδομένα τεκμηρίωσης με τους πελάτες, ώστε να γνωρίζουν ποια εργασία έχει ολοκληρωθεί. Κι όλα αυτά γίνονται μέσα από τον πιο εύκολο τρόπο, τον ηλεκτρονικό υπολογιστή ή το smartphone.
Από την άλλη, με το Connected Support της John Deere, μεγιστοποιείται ο χρόνος ομαλής λειτουργίας του μηχανήματος. Συγκεκριμένα, σε συνεργασία με την εταιρεία, ο χρήστης παρακολουθεί όλο τον στόλο μηχανημάτων με βάση την πραγματική κατάσταση λειτουργίας.
Με αυτό τον τρόπο καθώς και με την χρήση εξειδικευμένων εργαλείων ή εφαρμογών όπως το Expert Alerts, μπορεί να γίνει εντοπισμός, έλεγχος και διόρθωση πιθανών προβλημάτων που θα μπορούσαν σταματήσουν τη λειτουργία του μηχανήματος στην πιο κρίσιμη παραγωγική περίοδο. Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτή η βραβευμένη τεχνολογία μειώνει τους χρόνους διάγνωσης και επισκευής έως και 20% κατά μέσο όρο. Περισσότερα σχετικά με τον έλεγχο συνδεσιμότητας μπορείτει να δείτε εδώ.