BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Ξεκίνησαν οι δοκιμές στο πεδίο για το υβριδικό τρακτέρ EOX-175 της H2Trac

Το πρώτο υβριδικό EOX-175, έφυγε από την γραμμή παραγωγής, ξεκινώντας τις δοκιμές πεδίου έτσι ώστε στο άμεσο μέλλον να αποτελέσει μέρος της αγοράς τρακτέρ στην κατηγορία των 210 ίππων.

1617029002417

Βασίλης Σοφός

9
0

Ανεπτυγμένο από την ολλανδική εταιρεία H2Trac, το νέο EOX-175 φαίνεται ότι θα λάβει σύντομα το πράσινο φως για να την μαζική παραγωγή του, ως ένα υβριδικό τρακτέρ με κινητήρα πετρελαίου 210 ίππων, γνωστό από το μοντέλο Multi Tool Trac (MTT).



Το 2017 ταξίδεψε στην Agritechnica με τα σχόλια να επικεντρώνονται στο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο, παρόλο που ήταν εξαιρετικό, φορέας εργαλείων 10 τόνων ήταν πολύ βαρύς, μακρύς και ψηλός. Έτσι, το μοντέλο επανασχεδιάστηκε ώστε να βρεθεί τρόπος τρόπους μείωσης του βάρους και μείωσης του μήκους και του ύψους.



Σύμφωνα με την εταιρεία, στο EOX-175 ταιριάζει η άροση, η σπορά και ο ψεκασμός σε καλλιέργειες. Κατασκευαμένο σε ένα εργαστήριο στο Arnhem, στα ανατολικά της χώρας, και βαμμένο στο ίδιο έντονο πράσινο χρώμα με εκείνο του πρωτότυπου MTT, το νέο μοντέλο έχει μειωμένο μεταξόνιο, στα 3,5 μέτρα (ήταν 5,5 μέτρα στο MTT) και μειωμένο βάρος που φτάνει περίπου τους 7 τόνους.

Στο πίσω μισό μέρος του κύριου πλαισίου, η μόνη λειτουργία του τετρακύλινδρου μοτέρ FPT των 175 ίππων είναι αυτή της τροφοδοσίας μιας γεννήτριας υψηλής ταχύτητας (κάτω από την καμπίνα). Η ηλεκτρική ενέργεια περνά σε ένα κιβώτιο διανομής υψηλής τάσης στους έξι κινητήρες, ένας σε κάθε τροχό, ένας για τα υδραυλικά και ένας για το PTO (πιθανή ηλεκτρική επιλογή μπροστά).



Μια μπαταρία ιόντων λιθίου 35kW τοποθετείται στο μπροστινό μισό του πλαισίου. Η υδραυλική αντλία συνδέεται σε δεξαμενή λαδιού 100 λίτρων (πίεση 200 bar). Αυτή τροφοδοτεί τους ολισθαίνοντες άξονες, τους κυλίνδρους διεύθυνσης, την ανύψωση/χαμήλωμα των εμπρός και πίσω βραχιόνων σύνδεσης και παρέχει υδραυλική ροή για εργαλεία.



Ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό στο EOX-175 έχει να κάνει με το μετατρόχιο, το οποίο μπορεί να αλλάξει από ένα μπουτόν στην καμπίνα και να κυμανθεί από 2,25 έως 3,20 μέτρα. Και ενώ το EOX-175 είναι κατασκευασμένο για συστήματα 3,0 μέτρων, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και με φαρδύτερα μηχανήματα. Η τελική ταχύτητα είναι επί του παρόντος 25 χλμ./ώρα (εμπρός και πίσω) ενώ προαιρετικά αυτή θα αγγίζει τα 40 χλμ./ώρα στο μέλλον.

Η H2Trac αυτή τη στιγμή μιλά με Ολλανδούς και Γερμανούς πελάτες και είναι πεπεισμένη ότι θα βρει γρήγορα αγοραστές για τα πρώτα μηχανήματά της μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία