Ο κινητήρας συνδυάζεται είτε µε χειροκίνητο 6 σχέσεων κιβώτιο είτε µε αυτόµατο. Το νέο D-Max είναι και πιο άνετο αφού διαθέτει νέα αρχιτεκτονική στις αναρτήσεις, τεχνογνωσία που βελτιώνει την άνεση στην καµπίνα. Παράλληλα, η καµπίνα του νέου D-MAX είναι ενισχυµένη ώστε να προστατεύει ακόµη περισσότερο τους επιβάτες σε περίπτωση σύγκρουσης, από κάθε πιθανή γωνία. Τα µεγαλύτερα και ισχυρότερα φρένα εµπρός και πίσω βελτιώνουν την δύναµη πέδησης και δίνουν σιγουριά για την αποφυγή ατυχηµάτων εξαρχής.
Τα καθίσµατα είναι σχεδιασµένα για να απορροφήσουν τις δυνάµεις κρούσης σε έκτακτη περίπτωση. Αν έστω και ένας από τους οκτώ αερόσακους του D-MAX ενεργοποιηθεί, οι πόρτες θα ξεκλειδώσουν αυτόµατα. Ο εξωτερικός επανασχεδιασµός του νέου D-MAX έγινε µε τόλµη και αποφασιστικότητα. Η σφηνοειδής γραµµή του, το αυξηµένο πλάτος του αναδεικνύουν ένα παρουσιαστικό που επιβάλει σεβασµό. Αξίζει να σηµειωθεί εδώ πως η ικανότητα έλξης αγγίζει τους 3,5 τόνους, ενώ µπορεί να µεταφέρει φορτίο ενός τόνου. Το νέο pick-up θα διατίθεται σε 3 εκδόσεις αµαξώµατος και 4 εξοπλισµού.
Επίσηµος διανοµέας της ISUZU στην Ελλάδα είναι η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ.
Διαβάστε περισσότερα στο profi που κυκλοφορεί μαζί με την Agrenda το Σάββατο 5 Ιουνίου