Η Landini δίνει νέα ζωή στα δημοφιλή αμπελουργικά τρακτέρ Mistral με τη νέα γενιά -Mistral 2- να αφήνει πίσω της τους κινητήρες της Yanmar και να εφοδιάζεται με τρικύλινδρο μοτέρ της Kohler, 49 και 57 ίππων. Τα νέα μοντέλα πληρούν τα πρότυπα Stage V, με τους μηχανικούς να έχουν εφαρμόσει μία ειδική τεχνική για την ψύξη των κυλίνδρων, ώστε αυτοί να μην θερμαίνονται και να διατηρείται η απόδοση του μηχανήματος σταθερή. Τα συστήματα μετεπεξεργασίας των καυσαερίων βρίσκονται στο πλάι του κινητήρα, κάτι που επιτρέπει στο καπό να έχει χαμηλό ύψος, προσφέροντας ορατότητα στον χειριστή.
Για χρήση σε περιοχές με περιορισμένο ύψος, το Mistral 2 είναι διαθέσιμο στην έκδοση που εταιρεία ονομάζει GE μόνο για την έκδοση ανοιχτής πλατφόρμας. Σε αυτή την έκδοση μειώνεται το συνολικό ύψος κατά μόλις 100 χιλιοστά και στις δύο εκδόσεις μέσω της χρήσης γραναζιών στο πίσω μέρος και ενός αποκλειστικού για την GE έκδοση μπροστινού άξονα.
Το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις 12/12 ή 16/16 εάν είναι εξοπλισμένο με λειτουργία αναρρίχησης ενώ με αυτή την επιλογή μειώνεται η ελάχιστη ταχύτητα στα 220 μέτρα/ώρα. Το τρακτέρ έχει μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος 3.050 κιλά και η κύρια υδραυλική αντλία αποδίδει 35 λίτρα/λεπτό, με το τιμόνι βασίζεται σε ξεχωριστή αντλία 20 λίτρων/λεπτό.
Το σύστημα πίσω ανύψωσης τριών σημείων κατηγορίας 1 μπορεί να ανυψώσει έως 1.200 κιλά και το προαιρετικό σύστημα εμπρόσθιας ανύψωσης, διαθέσιμο με ή χωρίς pto 1.000 σ.α.λ. μπορεί να ανυψώσει έως και 400 κιλά.
Η εταιρεία μάς λέει ότι υπάρχουν τρεις πρόσθετες βαλβίδες (δύο τυπικές βαλβίδες και μία προαιρετική) που ελέγχονται από τα δεξιά στον χώρο της καμπίνας. Στο πίσω μέρος, το μηχανικό PTO έχει δύο διαφορετικές ταχύτητες, 540 και 540E σ.α.λ. Ο μπροστινός άξονας διπλής πρόσφυσης διαθέτει ηλεκτροϋδραυλικό κλείδωμα διαφορικού τόσο στις κανονικές εκδόσεις όσο και στις εκδόσεις GE.