Τα πορτοκαλί συρόμενα ψεκαστικά XTS3 και XTS4 αναβαθμίζονται, συνεχίζουν όμως να χρησιμοποιούν τα περισσότερα χαρακτηριστικά των κλασικών μοντέλων XTS. Ωστόσο, επωφελούνται από χαρακτηριστικά όπως ο μεγάλος σταθμός χειριστή που προστατεύεται από ένα πλαϊνό κάλυμμα.Όλες οι βαλβίδες, η επαγωγική δεξαμενή, η πλήρωση της δεξαμενής έκπλυσης και η λεκάνη χειρός, τα εξαρτήματα αναρρόφησης και τα φίλτρα ομαδοποιούνται μαζί στη δεξιά πλευρά του ψεκαστικού και είναι εύκολα προσβάσιμα.
Η Kubota μάς λέει ότι οι χαλύβδινες μπάρες HSS 2 ή 3 βραχιόνων προσφέρουν από 18 έως 30 μέτρα, ενώ η μπάρα HSA από αλουμίνιο περιορίζεται στα 24 μέτρα. Στον βασικό εξοπλισμό των μηχανημάτων βρίσκεται η λειτουργία ErgoDrive που επιτρέπει στο χρήστη να αλλάζει αυτόματα από τη λειτουργία πλήρους ψεκασμού πεδίου σε λειτουργία ακρωτηρίου με ένα μόνο πλήκτρο.
Παράλληλα, η λειτουργία αυτόματης εκκίνησης του βραχίονα ENFO επιτρέπει στον αγρότη να ψεκάζει από τον πρώτο κιόλας μέτρο περιορίζοντας παράλληλα τον υπολειπόμενο όγκο. Σε περιοχές όπου το έδαφος των πεδίων καθιστά δύσκολη τη χειροκίνητη διαχείριση της μπούμας, η Kubota προσφέρει προαιρετικά το αυτόματο σύστημα διαχείρισης βραχιόνων Boom Guide Basic.
Γενικά, τα συρόμενα ψεκαστικά XTS έχουν μικρό μέγεθος και χαμηλό κέντρο βάρους, δύο στοιχεία που μεταφράζονται σε καλή ευελιξία και σταθερότητα τόσο στο πεδίο όσο και στο δρόμο. Το παραλληλόγραμμο βραχίονα που αναρτάται σε μια μπάλα αζώτου επιτρέπει μάλιστα ακόμη καλύτερη σταθερότητα του βραχίονα στο πεδίο και καλύτερη άνεση στο δρόμο κατά την κίνηση.