BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Νέο κιβώτιο και κινητήρα Perkins 136 ίππων βάζει η Lindner στα νέα Lintrac 130

Το Lintrac 130 είναι το πρώτο μοντέλο της ελβετικής εταιρείας που φιλοξενεί κινητήρα Perkins 3,6 λίτρων Stage V, διαθέτει το δεύτερης γενιάς αδιαβάθμητο κιβώτιο TMF11-ZF αλλά και τη νέα καμπίνα TracLink, για πολλά και άνετα χιλιόμετρα.

csm_Lindner-Lintrac-13069617_bearbeitet_1500px_Web_7661f4734c_2

Βασίλης Σοφός

10
0

Ασυνήθιστη Ροπή 550 Nm και σύγχρονο κινητήρα Stage V της Perkins φέρει το νέο Lintrac 130, που είναι το ισχυρότερο στην γκάμα της ελβετικής Lindner. Την ίδια στιγμή, η Lindner αναπτύσσει περαιτέρω τη μετάδοση TMT11 IF από το Lintrac 110. Η λειτουργία υψηλής πρόσφυσης αυξάνει την ελκτική δύναμη, λέει η εταιρεία, που βάζει τον εμπρός άξονα με ανάρτηση να είναι στάνταρ με την έκδοση των 50 χλμ./ώρα.

Καμπίνα TracLink

Η καμπίνα TracLink, η οποία αναβαθμίστηκε, συμβάλλει σημαντικά στην υψηλή οδηγική άνεση του Lintrac 130. Η καμπίνα διατίθεται με αερανάρτηση κατόπιν προαιρετικά ενώ διατίθεται και με νέα πιο άνετα καθίσματα. Με το νέο Touch I.B.C. Monitor PRO, «η Lindner φέρνει την ποιότητα ενός πολυτελούς σεντάν στο τρακτέρ». Οι οδηγοί έχουν έτσι μια εύχρηστη καθοδήγηση στο μενού της οθόνης.



Υψηλή ροπή και διαχειρίσιμη

Ο κινητήρας Perkins Syncro που κινεί το Lintrac 130 έχει χωρητικότητα 3,6 λίτρων και αποδίδει 136 ίππους. Προσφέρει ροπή 530 Nm στις 1.400 σ.α.λ. με μια πολύ απότομη αύξηση ροπής άνω του 40%. Αυτές οι ιδιότητες εξασφαλίζουν καλή συμπεριφορά κατά την εκκίνηση σε πλαγιές και στη έλξη. Σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων TMT, ο κινητήρας μπορεί να λειτουργεί με μειωμένες στροφές, συνεπώς καθίσταται ιδιαίτερα αποδοτικός και οικονομικός σε καύσιμο.



Απλό στην οδήγηση χάρη στο σύστημα Ldrive

Ο επιλογέας Ldrive στο υποβραχιόνιο κάνει την εργασία ιδιαίτερα αποτελεσματική, λέει η Lindner. Εάν το Ldrive είναι ενεργοποιημένο, η περιστροφή του επιλογέα ρυθμίζει την ταχύτητα της διαδρομής με δυναμικό τρόπο.



Υπάρχουν κουμπιά επιλογής ταχύτητας για την τετρακίνηση, το διαφορικό, το cruise control, τη λειτουργία ερπυσμού, το γκάζι χειρός και ποδιού αλλά και των διαφορετικών τρόπων οδήγησης. Φυσικά, δε λείπει η αυτόματη καθοδήγηση που παρέχεται από το TracLink Smart, μέσω της νέας οθόνης αφής I.B.C. monitor PRO.



Η οθόνη διαθέτει εντυπωσιακό σχεδιασμό μαύρου πάνελ παρόμοιο με εκείνο των αυτοκινήτων με υψηλή αντίθεση και υψηλή φωτεινότητα για μέγιστη ευκρίνεια ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες φωτισμού. Είναι επίσης πολύ ανθεκτική, με τη πλοήγηση στο μενού να προσανατολίζεται προς τον τρόπο χειρισμού των σύγχρονων smartphones.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία