
Το θηριώδες «Deutz Fahr 9310» της σειράς 9, το πρώτο που πωλείται του… κουτιού στην ελληνική αγορά, είχε μόλις παραδοθεί, από στελέχη της «Θεοχαράκης ΑΕ», και του τοπικού της αντιπροσώπου, στον νέο του ιδιοκτήτη, Τηλέμαχο Τσίντση και πήρε θέση δίπλα στο… στόλο των επτά Deutz, που διατηρεί η δραστήρια αγροτοκτηνοτροφική εκμετάλλευση για να εκτελεί τις διάφορες εργασίες στη μονάδα και στα χωράφια.
«Με τα Deutz γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε. Τα είχαν οι γονείς μας και μέχρι που αποσύρθηκαν κι αναλάβαμε εμείς, τα δουλεύαμε, τα μάθαμε και είμαστε ικανοποιημένοι. Δεν λέω ότι δεν χαλάνε, αλλά πραγματικά σε επίπεδο εξυπηρέτησης μετά την πώληση, οι τοπικοί αντιπρόσωποι, οι αδελφοί Παντζάρη, βρίσκονται δίπλα μας, όποια ώρα και μέρα και αν καλέσουμε», δήλωσε στην Agrenda ο Τηλέμαχος Τσίντσης, την ώρα που έπαιρνε στα χέρια του, από τον επιθεωρητή πωλήσεων της Δυτικής και Κεντρικής Μακεδονίας της «Θεοχαράκης ΑΕ», Αθανάσιο Εδίρνελη, το κλειδί του «πράσινου γίγαντα» με τον κινητήρα των 330 ίππων.
Στιγμές αργότερα, με εμφανή αδημονία να το τεστάρει και στο πεδίο, ο Τηλέμαχος Τσίντσης βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του Deutz Fahr 9310, έχοντας ήδη «κοτσάρει» το «ρίπερ» και κατευθυνόταν σε παρακείμενο χωράφι αλωνισμένων σιτηρών, όπου πήρε μια πρώτη γεύση από τις πολλαπλές δυνατότητες που έχει ο νέος του γεωργικός ελκυστήρας.
«Έχει πολύ καλύτερο βηματισμό από το προηγούμενο τρακτέρ, πάει πιο γρήγορα και έχει κι άλλη αντοχή να δώσει. Νομίζω ότι θα μας βοηθήσει να τελειώνουμε πιο γρήγορα και πιο εύκολα τις εργασίες μας, γιατί στη μονάδα οι δουλειές είναι πολλές και δεν μένει πολύς χρόνος για εκείνες στα χωράφια, αλλά και για την οικογένεια», ήταν το πρώτο σχόλιο που έκανε, μόλις ολοκλήρωσε με περισσή άνεση τρεις περασιές στο σκληρό από τη ξηρασία σιτοχώραφο.
Ο ίδιος αποκάλυψε πως για την αγορά του νέου τρακτέρ, που στοιχίζει 250.000 ευρώ, καθώς είναι εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, η δαπάνη καλύπτεται από ίδια κεφάλαια, αφού έως τώρα, τουλάχιστον, η «Φάρμα» Τσίντση δεν έχει καταφέρει να αξιοποιήσει κάποιο από τα διαθέσιμα εργαλεία όπως τα Σχέδια Βελτίωσης.
Αναφερόμενος σε ορισμένα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Deutz Fahr 9310, ο επιθεωρητής πωλήσεων Δυτικής & Κεντρικής Μακεδονίας της Θεοχαράκης ΑΕ, σημείωσε πως το 9310 της σειράς 9 είναι γενικώς ένα βαρέου τύπου τρακτέρ, με πολύ σύγχρονο εξοπλισμό. «Διαθέτει έναν κινητήρα 7,8 λίτρων, είναι εξοπλισμένο με αντλία μεταβλητής πιέσεως για τα υδραυλικά στα 210 λίτρα το λεπτό, έχει επίσης 6 διπλά χειριστήρια πίσω για τις ανάγκες των παρελκόμενων και δύο μπροστά, i-monitor που βοηθά το χειριστή να ελέγχει όλο το τρακτέρ, 4 κάμερες και άλλα τεχνολογικά μέσα που κάνουν εύκολη τη ζωή του χειριστή», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Εδίρνελης, προσθέτοντας πως «πλέον οι επαγγελματίες προσπαθούν να βελτιώσουν τις συνθήκες εργασίας τους. Οι καιροί είναι τέτοιοι που η δουλειά πρέπει να γίνεται γρήγορα. Δεν υπάρχει περιθώριο κωλυσιεργίας. Πρέπει να μπουν, να δουλέψουν και να τελειώσουν χωρίς καθυστέρηση για να έχουν το μέγιστο αποτέλεσμα στην παραγωγή τους, με το λιγότερο κόπο».