Τα τρία μοντέλα στη σειρά Torion της Claas γίνονται τέσσερα, με την εταιρεία να προσθέτει στην γκάμα ένα νέο μοντέλο, το Torion 1511 P. Το «P» σημαίνει δύναμη, καθώς και περισσότερη απόδοση και ροπή, με το νέο μοντέλο να διαθέτει επίσης μια πιο ισχυρή κίνηση για αισθητά βελτιωμένη δυναμική οδήγηση. Αυτό καθιστά το 1511 P ιδιαίτερα κατάλληλο για διαχείριση μεγάλων δεματιών.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας εξακύλινδρος κινητήρας DPS 6,8 λίτρων που συμμορφώνεται με το πρότυπο εκπομπών Stage V και στο νέο φορτωτή αποδίδει 228 ίππους, δηλαδή ακριβώς 40 ίππους περισσότερους από ό, τι στο «κανονικό» 1511.
Με μέγιστη ροπή 900 Nm στις 1.600 σ.α.λ., υπάρχει αρκετή απόδοση με το Torion να λειτουργεί αποτελεσματικά και τη βοήθεια της λειτουργίας Dynamic Cooling, η οποία ρυθμίζει την ταχύτητα του ανεμιστήρα από 100 έως 1.050 σ.α.λ. ώστε να ταιριάζει στις ανάγκες ψύξης. Το χρονικό διάστημα για την αναστροφή του ανεμιστήρa -στον βασικό εξοπλισμό- μπορεί να ρυθμιστεί απ'το τερματικό. Κατά τη διάρκεια κύκλων ταχείας φόρτωσης, το νέο Torion 1511 P επωφελείται επίσης από το χαμηλό βάρος λειτουργίας του, το οποίο είναι 300 κιλά πιο κάτω από αυτό του Torion 1511, διαμορφώνονας μια ιδανική σχέση ισχύος/βάρους μόλις στα 62 κιλά ανά ίππο.
Η μετάδοση Varipower διαθέτει τρία εύρη για να διασφαλιστεί ανά πάσα στιγμή η βέλτιστη επιλεγμένη σχέση μετάδοσης. Το Varipower προσφέρει επίσης τις ίδιες επιδόσεις οδήγησης και υδραυλική υποβοήθηση πέδησης για μείωση της φθοράς στα φρένα και τα ελαστικά. Βελτιωμένη σε σχέση με το απλό Torion 1511 είναι και η μέγιστη διαθέσινη ροή στα υδραυλικά με αισθητήρα φόρτωσης. Αυτή έχει απόδοση 228 λίτρα/λεπτό, δηλαδή 58 λίτρα περισσότερα από το απλό 1511.
Σύνδεση με K80
Στο πίσω μέρος, το Torion 1511 P μπορεί προαιρετικά να εφοδιαστεί με σφιγκτήρες, βραχίονα ρυμούλκησης αλλά και με ρυθμιζόμενου ύψους κοτσαδόρο K80. Ο τελευταίος προσφέρει οριζόντια φόρτωση έως 20 τόνους με επιτρεπόμενο φορτίο ράβδου έλξης 1,5 τόνο. Επιπλέον, προαιρετικά διατίθεται σύστημα πέδησης δύο γραμμών για ρυμούλκηση.
Αναβαθμίσεις στα σημεία και για τα άλλα μοντέλα
Νέα χαρακτηριστικά ενσωματώνουν όμως και τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας -1177, 1410 και 1511-, αφού αποκτούν προαιρετικά τζόιστικ διεύθυνσης, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί αντί για το τιμόνι για συνήθεις εργασίες. Η καμπίνα διαθέτει επίσης έναν νέο πίνακα ελέγχου στο δεξί υποβραχιόνιο, ενώ η ακτίνα καμπύλης του μπροστινού παρμπρίζ μειώθηκε προς τα εμπρός για να προσφέρει απρόσκοπτη θέα.
Προαιρετικά διατίθενται επίσης ένα νέο ενσωματωμένο σύστημα ζύγισης υψηλής ακρίβειας και ένα σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών από το τερματικό ενώ όλη η εξάτμιση μπορεί να παραγγελθεί από ανοξείδωτο ατσάλι ανθεκτικό στη διάβρωση.
Μέχρι 10 φώτα εργασίας LED μπορούν να τοποθετηθούν στην οροφή της καμπίνας για να συμπληρώσουν τους δύο προβολείς LED με βοηθητικά πλαϊνά φώτα τοποθετημένα δίπλα στη μονάδα φόρτωσης. Τέλος, διατίθεται μια σειρά εξοπλισμού ασφαλείας κατά την οπισθοπορεία, όπως η πίσω κάμερα, ο ηχητικούς συναγερμούς και φώτα που αναβοσβήνουν (αλογόνου ή LED).